Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد منچستریونایتد به "اریکسن"+ عکس

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد کریستین اریکسن را به صورت آزاد جذب کند و به این بازیکن پیشنهاد ارائه داده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریستین اریکسن دانمارکی، در ماه جون سال گذشته و در رقابت‌های یورو 2020، دچار ایست قلبی شد و برای مدتی از فوتبال دور بود.
او قرارداد خودش را به دلیل مشکلات قبلی با اینترمیلان فسخ کرد و پس از صحت‌یاب شدن، به تیم برنتفورد در لیگ برتر انگلیس پیوست.
اریکسن در برنتفورد نمایش بسیار خوبی داشت و در 11 بازی موفق به زدن یک گُل و دادن 4 پاس گُل شد. درخشش وی سبب شد تا تیم‌ها بزرگ به فکر جذب وی باشند و با چندین و چند باشگاه لینک شد.
قرارداد اریکسن با برنتفورد چند روز دیگر اعتبار دارد و این ستاره دنمارکی پس از آن بازیکن آزاد خواهد بود. باشگاه تاتنهام که اریکسن در گذشته نیز در آن توپ زده، شدیداً مشتاق به جذب این بازیکن است و آنتونیو کونته می‌خواهد که شاگرد سابقش را دوباره در کنار خود داشته باشد.
با این حال اتلتیک مدعی است که یونایتد به این بازیکن پیشنهاد داده و تن هاگ می‌خواهد تا با این بازیکن خلاق خط میانی تیمش را تقویت کند.
اریکسن اما گفته است که خواهان حضور در تیمی است که در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و یونایتد موفق به کسب سهمیه نشده است.
حالا دیده شود که این بازیکن راهی اولدترافورد خواهد شد و یا به تاتنهام خواهد پیوست تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала