Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید رئال: امباپه از من خواست تا به پی‌اس‌جی بپیوندم

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2022
عضو شوید
اورلین شوامنی، خرید جدید و فرانسوی رئال مادرید می‌گوید که کلیان امباپه از او خواست تا راهی پاریسن‌جرمن شود.
به گزارش اسپوتنیک، اورلین شوامنی هافبک تیم ملی فرانسه و باشگاه موناکو، چند روز قبل با مبلغ 80+20 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و امروز (سه شنبه) در والدبباس معارفه شد.
این بازیکن پس از معارفه‌اش با رسانه‌ها صحبت کرد و دلیل حضورش در رئال مادرید را علاقه خودش به این باشگاه عنوان کرد.
او در مورد پیوستنش به رئال گفت:" به محض اینکه پیشنهاد رئال مادرید رسید، به ایجنتم گفتم که آن را بپذیرد. مذاکرات دیگری نیز انجام شد، اما اولین گزینه رئال مادرید بود."
شوامنی در ادامه افزود:" تا فینال لیگ قهرمانان اروپا مذاکراتی با رئال مادرید انجام شده بود و این درست است که وقتی بازی رئال مقابل پاریسن‌جرمن و منچسترسیتی را دیدم، به ایجنتم نامه نوشتم و گفتم هر کاری که ممکن است برای انتقالم به رئال مادرید انجام دهد."
این بازیکن اعتراف کرد که کیلیان امباپه از وی خواست تا پاریسن‌جرمن بپیوندد اما او به قلب خودش گوش داده و به رئال مادرید بلی گفته است.
او در این مورد گفت:" کیلیان امباپه تصمیم گرفت در پاریسن‌جرمن بماند و او از قبل می‌دانست که من موناکو را ترک می‌کنم و می‌خواست بداند آیا می‌توانم به پاریسن‌جرمن بروم، اما من به او گفتم که می خواهم برای رئال مادرید بازی کنم و او کاملا متوجه شد که من چه هدفی دارم."
شوامنی در ادامه فاش کرد که با هموطنان خود، کریم بنزما و ادواردو کاماویگا، قبل از قرارداد بستن با رئال مادرید، صحبت کرده است.
وی گفت:" من به اندازه کافی خوش شانس بودم که با بنزما و کاماویگا صحبت کردم. در مورد کاماوینگا، ما دیدیم که او در اولین سال حضورش چگونه پیشرفت کرده است و من به اندازه کافی خوش شانس خواهم بود که در باشگاهی با بهترین مهاجم جهان بازی کنم.زمانی که مذاکرات در حال پیشرفت بود، او به من نامه نوشت و پرسید که آیا می‌تواند به من کمک کند. کارلو آنچلوتی نیز در جریان مذاکرات با من صحبت کرد و به من گفت که باید برای ادامه یادگیری به رئال مادرید بیایم."
ستاره جدید رئال در پایان در مورد سیستم رئال صحبت کرد و گفت:" من از کودکی با دو هافبک بازی کرده‌ام و در رئال مادرید پست من شماره 6 در سیستم 4-3-3 خواهد بود، اما می‌توانم به عنوان شماره 8 نیز بازی کنم. من می‌توانم در هر دو موقعیت بازی کنم. مشکلی برای بازی در عقب یا جلو [در یک سوم میانی] ندارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала