Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوسیمهن در سه‌راهی انتخاب؛ رئال، آرسنال یا یونایتد؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Victor Osimhen
Victor Osimhen - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
اوسیمهن می‌خواهد در تابستان امسال از میان علاقمندان‌اش (آرسنال، من‌یونایتد و رئال) یکی را انتخاب نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ ویکتور اوسیمهن ستاره ناپولی می‌گوید که در اواخر این تابستان در مورد اینده‌اش تصمیم خواهد گرفت زیرا او در بازار علاقمندانی دارد.
این مهاجم پس از به ثمر رساندن 18 گل در 32 بازی در فصل گذشته، با ارزشی حدود 85 میلیون پوند بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

او به کالچیومرکاتو گفت: "می‌دانم که افراد زیادی هستند که مرا در اسپانیا یا انگلیس دوست دارند، اما فکر نمی‌کنم اکنون که در تیم ملی هستم، زمان مناسبی برای صحبت در مورد آن باشد. من همیشه به زمین می‌روم تا بهترین عملکردم را هم با تیم ملی و هم با باشگاهم انجام دهم. می‌دانم برای آینده‌ام هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما اکنون فقط می‌خواهم با خانواده‌ام به تعطیلات بروم، سرم را خالی کنم و باتری‌هایم را شارژ کنم. سپس ما از همه چیز مراقبت خواهیم کرد."

اوسیمن 23 ساله چهار گل به ثمر رساند تا نیجریه در دیدار مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در روز دوشنبه، حریف‌اش "سائوتومه و پرنسیپ" را 10-0 شکست دهد.
گزارش‌ها در ایتالیا می‌رساند که آرسنال پیشنهاد 51 میلیون پوندی برای وی ارائه کرده است. اما به نظر می‌رسد که این پیشنهاد، به طور قابل توجهی کمتر از خواسته‌های ناپولی است که می‌تواند باعث شود توپچی‌ها به دنبال یک مهاجم پس از جدایی الکساندر لاکازت باشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала