ترس آمریکا به دلیل تحریم های ضد روسیه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Белого дома в Вашингтоне, США
Здание Белого дома в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
بلومبرگ: آمریکا قادر به کنترل کامل تحریم های ضد روسیه نیست.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس مقاله بلومبرگ، دولت ایالات متحده قادر به کنترل کامل تحریم‌های ضد روسیه نیست، تحریم‌هایی که مشخص شد تا حد زیادی در اختیار تجارت خصوصی است.
بر اساس گفته این نشریه، واشنگتن در ابتدا از آمادگی شرکت های بزرگ برای پایان دادن به تجارت در روسیه تشویق شد، اما با پیامدهای غیرمنتظره ای از چنین نتیجه ای، از اختلال در زنجیره تامین محموله های صادراتی غلات تا ناتوانی در بیمه، غافلگیر شد.
در عین حال، آژانس هیچ نشانه ای نمی بیند که کاخ سفید سیاست تحریم ها را اشتباه می داند و در حال تضعیف است.
به نوشته بلومبرگ، شرکت‌ها اغلب بیش از حد محتاط هستند و از نقض قوانین گیج‌کننده تحریم‌ها می‌ترسند و شفاف‌سازی به موقع از مقامات دریافت نمی‌کنند. جاستین واکر، رئیس بخش تحریم‌ها و ریسک‌های جهانی در انجمن حرفه‌ای‌های معتبر پیشگیری از پولشویی، گفت: "شرکت‌ها می‌پرسند آیا باید این نهاد را تحریم کنیم؟" دولت می‌گوید: "شما باید تصمیم خود را بگیرید."
Нефтедобывающее предприятие а Бахрейне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2022
آمریکا قادرنیست صادرات انرژی روسیه را تحریم کند
پیش از این در ماه مه، وزارت خزانه داری مجوزی کلی صادر کرد که به شرکت های آمریکایی اجازه می دهد تا 30 سپتامبر در روسیه مالیات، عوارض و هزینه های مختلف بپردازند. این نشریه می‌گوید: "پیام واضح بود: تجارت در روسیه مجاز است، مشروط بر اینکه شرکت‌ها با ساختارهای تحریم‌شده کار نکنند".
دولت بایدن "تعامل تجاری از جمله در بخش های کشاورزی، پزشکی و مخابرات را تشویق می کند." بلومبرگ به نقل از منابع آگاه می نویسد: "برای مثال، دولت ایالات متحده بی سر و صدا به شرکت های کشاورزی و کشتیرانی فشار می آورد تا خرید و حمل و نقل کودهای روسی را گسترش دهند.
خروج شرکت‌های پیشرو آمریکایی، جایگاه‌هایی در بازار برای رقبای خارجی‌شان، از جمله شرکت‌های روسی که دارایی‌ها را با قیمت‌های پایین یا اصلاً بدون قیمت خریداری می‌کنند، ایجاد می‌کند. اسمیت به نقل از بلومبرگ گفت: "(این) آسیب‌های روانی به روسیه وارد می‌کند، آسیب‌های روانی، اما تضعیف قدرت نرم آمریکا چیزی است که ایالات متحده می‌خواهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала