Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در تلاش نهایی کردن قرارداد وینی+ عکس

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
رئال مادرید تلاش دارد تا قرارداد وینیسیوس جونیور را هرچه زودتر تمام کند و فقط منتظر بازیکنان از تعطیلات باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ جریان برنامه تمدید وینیسیوس جونیور با رئال مادرید وارد مرحله نهایی خود شده و با ارقامی که مارکا منتشر کرده بود، در شرف تحقق است. باشگاه رئال می‌خواهد به زودی این کار را نهایی کند تا در پایان این هفته یا حداکثر هفته آینده قطعی سازد و اعلام رسمی در ماه جولای و با بازگشت از تعطیلات انجام شود.
تنها جنبه‌ای که باید روی آن توافق شود تمدید قرارداد است و قرارداد فعلی در سال 2024 به پایان می‌رسد.
رئال پیشنهاد کرده بود که آن را تا 2028 تمدید کند، اما همانطور که مارکا یک ماه قبل مدعی شد، ستاره برزیلی زمان کوتاه‌تری را ترجیح داده و به طور خاص تا سال 2026 یا 2027. بین این دو گزینه آخر وجود دارد که احتمال 2028 را رد می‌کند.
دستمزد مهاجم در راستای انفجار او و اهمیتی که در دفاتر به او داده می‌شود، به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد (بیش از دو برابر)
بنابراین، او می‌خواهد پله پایینی تیم را ترک کند تا به مرحله بالایی برسد: از 3.2 میلیون یورو که می‌تواند با پاداش به عدد 4 برسد، به 10 که بر اساس یک سری اهداف ساختاریافته بسیار فعلی افزایش می‌یابد.
بند فسخ نیز از 350 میلیون به یک میلیارد افزایش خواهد یافت. این مبلغی است که رئال مادرید به ستارگان بزرگ خود اختصاص داده تا باشگاه-دولت‌ها را از رسیدن به این بازیکن دور کند. در مورد وینیسیوس این بسیار نمادین است، زیرا وی هرگز حتی در کمترین و حساس‌ترین لحظات حتی حاضر به شنیدن پیشنهادات خواستگاران مختلف‌اش نشده است.
در یکی از این بخش‌ها، در واقع او سرمایه گذاری قابل توجهی برای به دست آوردن و ساختن یک خانه جدید انجام داد که در نوامبر 2021 به آن نقل مکان کرد، مطمئن بود که مادرید را ترک نخواهد کرد، شهری که به آن علاقه دارد.
این در حالی‌ست که او روزهای درخشانی را سپری می‌کند و زیر نظر آنچلوتی، فصل 22-2021 را به عنوان سومین بازیکن فوتبال در داشتن دقایق (4274 تنها پس از میلیتائو و کورتوا) تیم به پایان رساند و دومین گلزن برتر (22 گل) و بیشترین پاس گل (20 شمارش پنالتی‌های تحریک شده) بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала