Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکل بزرگ رئال در راه جذب ستاره دورتموند+ عکس

© REUTERS / Giorgio PerottinoBorussia Dortmund
Borussia Dortmund - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
ممکن است رئال مادرید به دلیل این که انگلیس از اتحادیه اروپا خارج شده و جود بلینگهام بازیکن غیر اروپایی محسوب می‌شود، از جذب وی منصرف شود.
به گزارش اسپوتنیک، جود بلینگهام هافبک انگلیسی دورتموند تمجید‌های زیادی کسب کرده است. این بازیکن مورد توجه رئال قرار گرفته و کهکشانی‌ها در نظر دارند تا وی را به عنوان جایگزین مودریچ به خدمت بگیرند.
رئال مادرید در حال مذاکره با دورتموند است تا این بازیکن جوان را برای سال 2023 به خدمت بگیرد اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که کهکشانی‌ها کار ساده نخواهند داشت.
طبق گزارش رادیو کادنا سر، رئال حاضر است برای خرید این هافبک 90 میلیون یورو بپردازد و قراردادی پنج یا شش ساله پیشنهاد دهد اما دو مشکل وجود دارد: یکی این که ستاره انگلیسی به علت خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، بازیکن غیراروپایی محسوب می شود و تا آن زمان باید حداقل یکی از برزیلی های رئال (وینیسیوس، میلیتائو و رودریگو) پاسپورت اسپانیایی بگیرند.
مشکل دیگر این است که لیورپول حاضر است بیش از 100 میلیون یورو برای خرید بلینگهام بپردازد و این بازیکن را به فوتبال انگلیس برگرداند.
حالا دیده شود که رئال مادرید موفق به جذب این بازیکن همانند اورلین شوامنی خواهد شد و یا مانند امباپه و هالند وی را از دست خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала