پولیتیکو از مشکلات فروش پهپادهای آمریکایی به کی‌یف پرده برداشت

© Photo / U.S. Air Force photo/Lt Col Leslie Prattروسیه جدیدترین سلاح ضد طیارات بی پیلوت آزمایش میکند
روسیه جدیدترین سلاح ضد طیارات بی پیلوت آزمایش میکند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
پولیتیکو: فروش پهپادهای Grey Eagle توسط ایالات متحده به کی‌یف، مشکلات لجستیکی را پیچیده می کند.
به گزارش اسپوتنیک، فروش هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) MQ-1C Grey Eagle یا ("عقاب خاکستری") به کی‌یف با مشکلات مختلفی همراه است. این مطلب را روزنامه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داده است.
به طور خاص، مشکلات مربوط به آموزش و تدارکات ذکر شده است. به گفته منابع این نشریه، حتی اگر فروش چهار هواپیمای بدون سرنشین در چند هفته آینده انجام شود، ارتش اوکراین به احتمال زیاد هفته ها یا حتی ماه ها نمی تواند از آنها در خط مقدم استفاده کند.
همانطور که توسط کارشناس انجمن پرواز عمودی دن گتینگر (Dan Gettinger) اشاره شده است، استفاده از Grey Eagle به زیرساخت های زمینی، کانال های ارتباطی امن و تجهیزات نیاز دارد. در عین حال، از نظر تئوری، اپراتورها می توانند هواپیماهای بدون سرنشین را در خارج از اوکراین کنترل کنند.
پیش از این در اوایل ماه جون، رویترز به نقل از منابع گزارش داد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تصمیم به فروش چهار پهپاد MQ-1C Grey Eagle به اوکراین گرفته است که می تواند به موشک های هلفایر مجهز شود. به نوبه خود، ناظر نظامی آنتون لاوروف اظهار داشت که پهپاد تهاجمی آمریکایی MQ-1C Grey Eagle مسیر عملیات ویژه را تغییر نخواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала