Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه-پوگبا؛ ستاره‌ای در آستانه‌ی بازگشت به خانه+ عکس

© REUTERS / Christian Hartmann LivepicFootball Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game
Football Soccer - Germany v France - EURO 2016 - Semi Final - Stade Velodrome, Marseille, France - 7/7/16 France's Paul Pogba celebrates at the end of the game - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال یوونتوس قصد دارد تا در ماه آینده، پل پوگبا را به ایتالیا باز گرداند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پل پوگبا در آستانه بازگشت دوباره به تورین است و انتظار می‌رود که ماه آینده رسما لباس یوونتوس را به تن کند.
هافبک فرانسوی از 2012 تا 2016 در یوونتوس موفق‌ترین دوران‌اش را سپری کرد و توانست با تیم‌اش 4 عنوان قهرمانی سری آ را کسب کند و به تورینی‌ها نیز کمک کرد تا در 2015 به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند.
اسپورت میل مدعی‌ست که پوگبا در آستانه‌ی پیوستن به گوره‌خرهاست و حالا تنها جزئیات مربوط به بازگشت وی به تورین باقی مانده زیرا قراردادش در اولدترافورد به پایان رسیده تا پس از شش سال به عنوان بازیکن آزاد، منچستریونایتد را ترک کند.
من‌یونایتد این هافبک را در سال 2016 با مبلغ 89 میلیون پوندی (که در آن زمان رکورد جهان را شکست)، خرید که از فُرم او در یوونتوس بسیار شگفت زده بود.
برنده جام جهانی فرانسه 226 بازی برای یونایتد انجام داد و 39 گل به ثمر رساند، اما برای رسیدن به دورانی که بسیاری از هواداران به آن امیدوار بودند، تلاش کرد.
یونایتد تایید کرد که پوگبا پس از پایان قراردادش در 30 جون، برای بار دوم اولدترافورد را ترک خواهد کرد و یکی از ناامیدکننده‌ترین و پرهزینه‌ترین دوران حرفه‌ای تاریخ باشگاه را به پایان خواهد رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала