کاخ سفید تایید کرد بایدن در انتخابات 2024 شرکت می‌کند

© Sputnik / Vitaly PodvitskiБелый дом подтвердил намерение Байдена баллотироваться на второй срок
Белый дом подтвердил намерение Байдена баллотироваться на второй срок - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.06.2022
عضو شوید
سخنگوی کاخ سفید تائید کرد که جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2024 خواهد شد.
به گزارش "اسپوتنیک"، کارین ژان-پی‌یِر" سخنگوی کاخ سفید تایید کرد که "جو بایدن" رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال انتخاب مجدد در سال 2024 خواهد بود و ادعاها مبنی بر اینکه سن او می‌تواند مشکل‌ساز باشد را رد کرد.
سخنگوی کاخ سفید به "سی‌ان‌ان" گفت: آنچه که می‌توانم بگویم این است که رئیس‌جمهور بارها گفته که در نظر دارد در سال 2024 نامزد شود. همه چیزی که می‌توانم بگویم این است که رئیس‌جمهور قصد دارد کاری را که در نظر دارد انجام دهد.
این مقام کاخ سفید در ادامه گفت که دولت آمریکا بر مسئله سنی متمرکز نیست و اولویت رئیس‌جمهور این کشور کار به نفع مردم آمریکا و بهبود زندگی آنهاست.
این واکنش پس از اظهارنظر "دیوید اکسلرود" استراتژیست ارشد در دولت اوباما که در نیویورک تایمز منتشر شد، بیان شده که گفته بود اگر بایدن برای دومین دوره نامزد شود، سن او مسئله بزرگی خواهد بود.
پیش از این مقامات دیگر کاخ سفید از جمله "جن ساکی" سخنگوی سابق آن تصمیم بایدن برای رقابت دوباره در انتخابات ریاست‌جمهوری را تایید کرده بودند. در ماه دسامبر، بایدن در مصاحبه با "ای‌بی‌سی" گفت که در صورت حفظ سلامتی برای انتخابات در سال ۲۰۲۴ نامزد خواهد شد.
بایدن اضافه کرد که مشارکت احتمالی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق تنها احتمال نامزدی او را افزایش می‌دهد.
در ماه آپریل، وبگاه خبری "هیل" گزارش داد که بایدن به باراک اوباما سلف و رئیس سابق خود گفته که در سال 2024 مجدداً برای ریاست‌جمهوری نامزد خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала