Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال محرومیت پاری‌سن‌جرمن از لیگ قهرمانان اروپا

© AFP 2023 / FRANCK FIFELogo PSG
Logo PSG - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
یوفا می خواهد روی حساب و کتاب های پاری‌سن‌جرمن تحقیقاتی انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی "اکیپ" در گزارشی مدعی شده که قرار است حساب های مالی این باشگاه متمول فرانسوی توسط یوفا مورد بررسی قرار گیرد و به این ترتیب یوفا به درخواست لالیگا در این هفته پاسخ مثبت داده است.
در روزهای اخیر، سازمان فوتبال اسپانیا یا لالیگا، از پاری‌سن‌جرمن به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی شکایت کرده و از قرار معلوم یوفا هم قصد دارد در همین راستا حساب و کتاب های مالی باشگاه فرانسوی را بررسی کند.
باشگاهی که فصل 21-2020 را با ضرر سنگین 224 میلیون یورویی به پایان رسانده بود. اگر مشخص شود که مقررات فرپلی مالی در این مدت توسط پاریس رعایت نشده، یوفا حتی می تواند پاری‌سن‌جرمن را از تمامی رقابت های اروپایی محروم سازد.
لالیگا در این هفته با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که از منچسترسیتی و ژرمن به دلیل نقض قوانین فرپلی مالی به یوفا شکایت کرده است.
لالیگا به این باور است که این شیوه‌ باشگاه داری پاری‌سن‌جرمنف اکوسیستم و ثبات در فوتبال را تغییر داده، به تمام باشگاه‌ها و لیگ‌های اروپایی آسیب می‌رسانند و تنها به تورم مصنوعی بازار کمک می‌کنند، زیرا این مبالغ در خود فوتبال تولید نمی‌شود و از منابع دیگر به حساب باشگاه پاریسی واریز می شود.
پی‌اس‌جی یکی از پرخرج ترین تیم های اروپا در فصول اخیر بوده و با توجه به مدت زمان نسبتا کمی که از اوج گرفتن آنها می گذرد، منبع اصلی هزینه های نجومی این باشگاه برای بسیاری از افراد ناشناخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала