روزنامه آلمانی سلامت عقل زلنسکی را زیر سوال برد

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office Президент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
روزنامه آلمانی Der Tagesspiegel در مقاله‌ای می‌نویسد، اظهارات ولودیمیر زلنسکی در مورد "بازگشت" کریمه به کنترول اوکراین دور از واقعیت است.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، زلنسکی در یک پیام ویدیویی وعده داده بود که "کنترول" را بر کریمه، دونباس، بخشی از منطقه آزادشده خارکف و مناطق جنوب اوکراین - مناطق خرسون و زاپوروژیه بازگرداند.
این روزنامه با اشاره به این که این بیانیه در آستانه سفر برنامه‌ریزی شده رهبران آلمان، فرانسه و ایتالیا به کی‌یف صورت گرفته است، می‌نویسد: "آیا شخص احساس واقعیت را از دست داده است؟ ارتش اوکراین در دونباس در حال عقب‌نشینی است".
در عین حال، این روزنامه تعجب می‌کند که اولاف شولتز، امانوئل مکرون و ماریو دراگی چگونه باید به چنین سخنانی واکنش نشان دهند.
در مقاله آمده است: "هدف زلنسکی با بیانیه خود که تا این حد با واقعیت امروز فاصله دارد، چیست؟"
روزنامه آلمانی Der Tagesspiegel استدلال می‌کند که زلنسکی با اشاره به "رویای" کریمه، می‌خواهد دریابد که رهبران اروپای غربی تا کجا حاضرند در حمایت از کی‌یف پیش بروند. اما شولتز، مکرون و دراگی همچنین رویای یک مسیر مذاکره مناسب برای آنها را در سر می‌پرورانند که آنها را از تصمیمات دشوار نجات دهد.
سرگئی، آکسیونوف، رئیس‌جمهور کریمه فدراسیون روسیه، پیشتر وعده‌های زلنسکی برای بازگرداندن کنترول مقامات کی‌یف بر کریمه، دونباس و مناطق آزادشده را به‌عنوان یک مزخرف خوانده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала