Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نامه خداحافظی ستاره کهنه‌کار بارسلونا با هواداران+عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دنی آلوز مدافع بارسلونا
دنی آلوز مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
مدافع راست برزیلی در بازگشت به جمع آبی‌اناری‌ها، پس از تنها یک نیم‌فصل از بارسلونا جدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، دنی آلوز که در زمستان اخیر به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی شش ماهه به بارسلونا بازگشته بود، حالا با عدم تمایل مدیران بارسا برای تمدید قرارداد، به طور رسمی از بارسلونا جدا شد.
پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال در نامه خداحافظی خود نوشت:
"اکنون زمان خداحافظی فرا رسیده است. من هشت سال در بارسلونا زندگی کرده‌ام و مثل دیگر چیزها در زندگی، سال ها می گذرد و مسیرها از هم جدا می شوند."
پر افتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال در نامه خداحافظی خود نوشت:
"مسیرها از هم جدا میشود و داستان ها برای مدتی در جاهای مختلف نوشته خواهد شد . آن ها خواستند من را اخراج کنند اما نتوانستند. تصورش هم نمیشود که چقدر مقاوم و سرسخت هستم .از همه کسانی که به من این فرصت را دادند تا به باشگاه برگردم و با باشگاه زندگی ام به خوبی خداحافظی کنم ممنون هستم."
آلوز در پایان نوشت:
"امیدوارم دلتنگ دیوانگی و شادی همیشگی ام نشوید. من با بارسلونا 23 جام کسب کرده‌ام. می‌خواهم از سران باشگاه که دوباره فرصت حضور در تیم را به من دادند تشکر کنم. امیدوارم دنیا فراموش نکند که یک شیر، حتی اگر 39 سالش باشد، هنوز یک شیر دیوانه است.
این چرخه بسیار زیبا را میبندم و یک چرخه چالش برانگیز دیگر را باز میکنم . باشد که دنیا فراموش نکند که یک شیر اگر 39 ساله هم باشد باز یک شیر دیوانه خوب است."
این بازیکن برای بار اول از سال 2008 تا 2016 برای بارسلونا بازی کرد و پس از جدایی به تیم‌های یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و سائو پائولو رفت اما در 38 سالگی بار دیگر از سوی بارسلونا فراخوانده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала