نبنزیا: سلاح های اروپایی امروز غیرنظامیان را در دونباس می کشند

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد که سلاح های اروپایی غیرنظامیان را در دونباس می کشند.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت گفت که کارها اتحادیه اروپا به جایی رسید که امروز سلاح اروپایی در دونباس غیرنظامیان را می‌کنشد.
وی اعلام کرد: "بروکسل، از طریق صندوق صلح اروپا، که به خودی خود نامش کفرآمیز به نظر می رسد، تاکنون به مبلغ 2 میلیارد یورو تسلیحات مرگبار به نیروهای مسلح اوکراین و ناسیونالیست های اوکراین ارائه کرده است، البته بدون احتساب تدارکات نظامی که از طریق تک تک کشورهای عضو اتحادیه اروپا به اوکراین ارسال شده اند".
Государственный флаг США у американского посольства в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
وابستگی‌های امریکا که در بحران اوکراین آشکار شد
اتحادیه اروپا همچنان به پمپاژ محصولات نظامی به اوکراین ادامه می دهد، بدون توجه به تمام قوانین خود در مورد کنترل صادرات، که در سند مشترک شورای اتحادیه اروپا در مورد تعریف قوانین مشترک برای کنترل صادرات فناوری و تجهیزات نظامی تثبیت شده است.
کار به جایی رسیده است که سلاح های اروپایی اکنون غیرنظامیان را در دونباس می کشند. در بمباران اخیر دونتسک که منجر به کشته شدن 6 نفر از جمله یک کودک شد، از مهمات خوشه ای با مارک تعدادی از کشورهای اروپایی استفاده شده است، علیرغم اینکه قبلاً اعلام کرده بودند که این نوع سلاح کاملا نابود شده است".
قابل ذکر است که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه تصمیم گرفته بود 6 فروند هویتزر 155 میلی متری خودکششی سزار را به ارتش اوکراین ارائه دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала