Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا آماده ارائه پیشنهادی جدید برای لواندوفسکی

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، بایرن مونیخ به زودی راضی به فروش رابرت لواندوفسکی به بارسلونا خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، با توجه به مخالفت شدید بایرن مونیخ با جدایی لواندوفکسی، به نظر می رسد شرایط بارسلونا برای توافق با با ین ستاره و باشگاه آلمانی مهیا شده و طی روزهای آتی اخبار مهمی در این رابطه منتشر خواهد شد.
در تازه ترین مورد، منابع معتبر آلمانی گزارش داده اند که چند روز آینده برای روبرت لواندوفسکی بسیار تعیین کننده خواهد بود.
اگر اعضای باشگاه بارسلونا در جلسه عمومی امروز شرایط اقتصادی جذی این بازیکن را تایید کنند، این باشگاه قصد دارد پیشنهاد جدیدی در حدود 50 میلیون یورو برای این مهاجم لهستانی به بایرن مونیخ ارائه کند.
اگر واقعا پیشنهاد 50 میلیون یورویی به دست بایرن مونیخ برسد، سران این باشگاه می‌تواند روی بیانیه خود مبنی بر بسته بودن در های باشگاه روی لواندوفسکی، تجدید نظر کنند.
پیشنهاد اول بلوگرانا که 32 بعلاوه 5 میلیون یورو بود توسط باواریایی‌ها کاملا نادیده گرفته شد. در حال حاضر نیز هیچ مذاکره‌ای بین دو باشگاه جریان ندارد.
سران بارسلونا اطمینان دارند که در طول هفته آینده تحولی در روند مذاکرات بین دو طرف ایجاد خواهد شد. در بارسلونا اعتقاد دارند که بایرن پس از امضای قرارداد سادیو مانه، در مورد فروش لواندوفسکی راحت‌تر برخورد می‌کند.
بهترین بازیکن جهان به انتخاب فیفا تاکنون در 374 بازی، آمار 344 گل زده و 72 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است.
او تاکنون به بایرن برای کسب 19 جام مختلف از جمله 8 قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала