Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعطیلات رونالدو با جورجینا در قایق تفریحی 5 میلیون پوندی+ عکس

© Photoكريستيانو رونالدو با خانواده
كريستيانو رونالدو با خانواده - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی من‌یونایتد با دوست دخترش تعطیلات خود را در مایورکا سپری می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو سوپراستار پرتگال با جورجینا و بچه‌هایش تعطیلات تابستانی خود را در منطقه مایورکا سپری می‌کند اما جالب است که او در قایق تفریحی 5.5 میلیون پوندی استراحت می‌کند.
ستاره منچستریونایتد پس از اولین فصل بازگشتش به لیگ برتر در حال بهبودی است و این کار را به نوعی انجام می‌دهد.
در سال 2020، این مرد 37 ساله پول نقد را روی آزیموت گرانده مجلل 88 فوتی پرداخت کرد.
حالا او به همراه شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگز و فرزندان‌اش (کریستیانو جونیور 11 ساله، اوا 5 ساله، متئوی 5 ساله، آلانا مارتینا، 4 ساله و بلای دو ماهه) از آب و هوای اسپانیا در دریاهای آزاد لذت می‌برند.
این خانواده در یک ویلای مجلل که در دامنه کوه‌های ترامونتانا قرار دارد، دور از چشمان کنجکاو همه اقامت دارد. البته، آنها به سبک خود وارد شدند - با استفاده از جت خصوصی 20 میلیون پوندی G200 او برای پرواز به آنجا.
گفتنی‌ست که قایق تفریحی رونالدو؛ دارای پنج کابین لوکس و شش حمام با تزئینات خیره کننده است. همچنین یک آشپزخانه مدرن در داخل هواپیما و همچنین دو منطقه استراحت، یک سالن بزرگ، و یک اتاق غذاخوری مجلل وجود دارد.
از نظر مشخصات، به لطف دو موتور 1900 اسب بخاری، توانایی رسیدن به 28 گره را دارد و از فیبر کربن به وزن 93 تن ساخته شده است.
وای‌فای، تلفن، دستگاه فکس، اجاق برقی، مایکروویو، یخچال و یک سیستم سرگرمی وجود دارد تا بچه‌ها خسته نشوند. سال گذشته این خانواده مشهور در یک عمارت تاریخی 10000 پوندی در کنار دریا اقامت داشتند.
این بار، آنها به دنبال چیز خصوصی‌تری رفته‌اند. به توصیه سرخیو راموس، هم تیمی سابق کریستیانو، آنها یک خلوتگاه روستایی مجلل را انتخاب کرده‌اند که توسط کوه‌های ترامونتانا در خلوت کامل احاطه شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала