Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاریسی‌ها به دنبال رهایی از شر نیمار؛ انکونکو جانشین ستاره برزیلی+ عکس

© REUTERS / MATTHEW CHILDSنیمار جونیور در حال اشک ریختن
نیمار جونیور در حال اشک ریختن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
پاریسن‌جرمن قصد دارد تا از شر نیمار جونیور ستاره برزیلی تیم‌اش نجات یابد و کریستوفر را به عنوان جانشین‌اش در نظر دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه‌ی "ال ناسیونال" مدعی شده که پاری سن ژرمن آماده است تا به پیشنهادات برای نیمار فوق ستاره برزیلی‌اش گوش بدهد و آنها حتی کریستوفر نکونکو از تیم لایپزیگ را به عنوان جانشین وی در نظر گرفته‌اند.
پاریسی‌ها در تابستان 2017 با شکستن رکورد جهان فوتبال و پرداخت مبلغ 222 میلیون یورو، نیمار را جذب کرد و این بازیکن 30 ساله که یکی از پردرآمدترین بازیکنان این تیم است، قرار بود مهره اصلی فتح اروپا برای پی‌اس‌جی باشد، پروژه‌ی که او موفق به دستیابی به آن نشده است.
ناصر الخلیفی رئیس پاریسن‌جرمن گفته که میلیون‌ها یورویی که برای جذب این بازیکن هزینه کرد "ممکن بی فایده بوده باشد." به خصوص که حالا او تحت الشعاع کیلیان امباپه و لیونل مسی قرار گرفته، به این معنی که ستاره سابق بارسا دیگر بازیکنی دست نخورده نیست.
نیمار که ظاهراً حتی نیمی از آنچه از او انتظار می‌رفت را انجام نداد، در لیست نقل و انتقالات پاریس قرار گرفته است. الخلیفی چند هفته‌ای است که پیشنهادات خود را دریافت کرده و ترجیح می‌دهد تابستان امسال او را بفروشد.
با این حال، از آنجایی که این بازیکن هنوز سه سال از قراردادش باقی مانده است، پی‌اس‌جی نمی‌تواند او را مجبور به جدایی کند. در این صورت، آنها خوب خواهند بود که به یکی از پردرآمدترین بازیکنان خود اجازه دهند نیمکت را گرم کند.
پاریسی‌ها برای تحت فشار قرار دادن نیمار خواهان جذب انکونکوی 24 ساله از لایپزیگ هستند. انکونکو که در آکادمی جوانان پاریس پیشرفت کرد، در لایپزیگ تبدیل به یک ستاره هیجان انگیز شده و فصل گذشته در 50 بازی 35 گل زد و 19 پاس گل به ثبت رساند.
پاریسی‌ها حتی حاضر است برای بازگرداندن بازیکن فرانسوی به پارک دو پرنس، قیمت درخواستی نزدیک به 100 میلیون یوروی تیم آلمانی را جبران کند. کمپ پاریسی‌ها انکونکو را به عنوان همراه بعدی مسی و امباپه در خط حمله می‌بینند، صرف نظر از این‌که نیمار باشگاه را ترک کند یا نه.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала