Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

5 بهترین مهاجم اروپا در فصل گذشته (2021-22)+ عکس

© Photo / K. B 9 / K.B 9کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.06.2022
عضو شوید
با وجودی که برای خیلی از هواداران مهاجمان تیم خودشان مهم‌اند اما ما برای تان 5 بهترین مهاجم اروپا را معرفی می‌کنیم.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های زیادی هستند که به شدت دنبال مهاجمان پویا هستند تا بتوانند بار اصلی گل‌زنی را به دوش بکشند. این روزها تعداد زیادی از وینگرهای کلاس جهانی و مهاجمان گسترده وجود دارند که گلزنان اصلی تیم‌های خود هستند.
به عنوان مثال، سون هیونگ مین و محمد صلاح کفش طلای لیگ برتر را در فصل 22-2021 به صورت مشترک کسب کردند. هیچ یک از این دو بازیکن به معنای خالص مهاجم نیستند. هر دوی آنها فورواردهای پهن با چشم به گل هستند. ما همچنین شروع به دیدن تعداد 9 ‌های سنتی کمتری کرده‌ایم. اما در حال حاضر، تعداد زیادی مهاجم در سطح جهانی در جهان وجود دارد و برخی از آنها در فصل 2021-2022 عملکرد استثنایی داشتند. بدون مقدمه، اجازه دهید نگاهی به پنج تا از بهترین مهاجمان اروپا در فصل گذشته بیندازیم:
شماره 5 داروین نونز (لیورپول)
داروین نونز تابستان امسال با مبلغ اولیه 67.5 میلیون پوند از بنفیکا به لیورپول پیوست. مهاجم اروگوئه ای فصل گذشته با گل‌های درخشان اش برای بنفیکا سر به هوا زد. این بازیکن 22 ساله یک مهاجم میانی سریع، بلندقد و تهاجمی است که به لطف سرسختی و میزان کاری که دارد، در سیستم لیورپول جای می‌گیرد.
او در فصل 2021-2022 برای بنفیکا در 41 بازی در تمامی رقابت‌ها 34 گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد. او در فصل گذشته هر 83 دقیقه یک گل برای تیم پرتگالی به ثمر رساند. این تنها توسط روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند بهتر شد.
نونیز هالند را به جایگاهی در این لیست رسانده، زیرا هالند بخشی از فصل 22-2021 را به دلیل مشکلات مختلف مصدومیت از دست داده است.
شماره 4 کریستیانو رونالدو (منچستریونایتد)
این کاملا طعنه آمیز است که کریستیانو رونالدو در دوره گذشته برای مدت کوتاهی به عنوان "مشکل" در منچستریونایتد دیده می‌شد. او با به ثمر رساندن دو هت‌تریک در لیگ برتر برای شیاطین سرخ در فصل 2021-2022، منتقدان خود را به روشی خاص ساکت کرد.
رونالدو همچنین در اولین فصل حضورش در اولدترافورد به عنوان "بازیکن سال سر مت بازبی" انتخاب شد.
رونالدو در فصل گذشته برای شیاطین سرخ در 39 بازی در تمام رقابت‌ها 24 گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد. چیزی که این را قابل توجه می‌کند این است که او در یک تیم بسیار ناکارآمد منچستریونایتد بازی می‌کرد. رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا نیز چندین عملیات نجات برای تیمش انجام داد.
با وجود 37 سالگی، او همچنان یکی از تیزترین مهاجمان اروپا است. انتظار می‌رود اسطوره پرتگالی فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشد.
شماره 3 کیلیان امباپه (پاریسن‌جرمن)
کیلیان امباپه در فصل 2021-2022 به طور گسترده به عنوان مهاجم مرکزی برای پاریسن‌جرمن به خدمت گرفته شد. مهاجم فرانسوی ولیعهد فوتبال است و یکی از مرگبارترین مهاجمان جهان می‌باشد. او به دلیل سرعت تاول‌زا و توانایی‌های تکنیکی‌اش در زمین بازی لذت‌بخشی است.
امباپه در فصل گذشته برای پاریسی‌ها در 46 بازی در تمامی رقابت‌ها 39 گل به ثمر رساند و 26 پاس گل داد. عملکرد این بازیکن 23 ساله بسیار بهبود یافته و او همچنان به آمارهای فوق العاده‌ای برای باشگاه و کشورش می‌پردازد.
شماره 2 روبرت لواندوفسکی (بایرن مونیخ)
روبرت لواندوفسکی پرکارترین گلزن در پنج لیگ معتبر اروپا در حال حاضر است. او در این دوره برای دومین سال متوالی برنده کفش طلای اروپا شد. لواندوفسکی اکنون 33 سال دارد اما در دو فصل گذشته در شکل زندگی خود بوده است.
ملی پوش پولندی در مجموع 50 گل در 46 بازی در تمام رقابت‌ها برای بایرن مونیخ به ثمر رساند و 7 پاس گل داد. حرکت او درجه یک است و پایان او به سادگی مثال زدنی است.
لواندوفسکی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط ویارئال حذف شد. مهاجم بایرن مونیخ در 13 بازی در رقابت‌های برتر اروپا تا زمان حذف 13 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده بود.
شماره 1 کریم بنزما (رئال مادرید)
کریم بنزما جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دوران مدرن در فصل 2021-22 تثبیت کرد. او نیروی محرکه قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و چمپیونزلیگ در این دوره بود و چندین بار در طول این دوره از مسابقات قهرمان شد.
بنزما در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن‌جرمن، در 17 دقیقه هت‌تریک کرد. این به آنها کمک کرد تا در مجموع 3-2 پاریسی‌ها را شکست دهند. این بازیکن فرانسوی با هت‌تریک مقابل چلسی در بازی اول یک چهارم نهایی ادامه داد.
بنزما سپس گل پیروزی رئال مادرید را در بازی برگشت مقابل آبی‌ها به ثمر رساند. این بازیکن 34 ساله همچنین در دیدار رفت نیمه نهایی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی یک دو گل به ثمر رساند. او سپس یک پاس گل داد و در بازی برگشت مقابل تیم پپ گواردیولا گل پیروزی را به ثمر رساند.
او زمانی که تیمش بیشتر به او نیاز داشت کالاها را تحویل می‌داد و به همین دلیل بنزما در صدر این لیست قرار دارد. مهاجم رئال مادرید در فصل 2021-2022 در 46 بازی در تمامی رقابت‌ها 44 گل به ثمر رساند و 15 پاس گل داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала