اروپا درد می‌کشد؛ فرانسوی ها از احتمال کم بود گاز ترس دارند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Газовое оборудование Колодницкого газового месторождения в Стрыйском районе Львовской области
Газовое оборудование Колодницкого газового месторождения в Стрыйском районе Львовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
عضو شوید
خوانندگان روزنامه فرانسوی فیگارو به کاهش عرضه گاز به اروپا از طریق خط لوله نورد استریم به دلیل مشکلات تعمیر توربین برای آن در کانادا واکنش نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، گازپروم در ابتدای هفته جاری اعلام کرد که با توجه به محدودیت‌های موجود در ایستگاه کمپرسور پورتووایا، می‌تواند از طریق نورد استریم به میزان 100 میلیون متر مکعب در روز در مقابل 167 میلیون متر مکعب گاز تامین کند. به دلیل تاخیر در تعمیر واحدهای شرکت زیمنس آلمان، تنها سه واحد کمپرسور گاز در ایستگاه قابل استفاده است، در حالی که روز چهارشنبه گازپروم اعلام کرد که کار یک توربین گازی دیگر در پورتووایا را متوقف می کند که در رابطه با آن، از 25 خرداد می تواند روزانه بیش از 67 میلیون متر مکعب گاز به خط لوله انتقال دهد.
به گزارش فیگارو، در آلمان هر آنچه در بخش گاز اتفاق می افتد در چارچوب "تنش های شدید در روابط روسیه با کشورهای غربی" قرار گرفته است. همزمان، صادرات گاز روسیه به اروپا از زمان اعمال تحریم های غرب علیه مسکو به طور پیوسته در حال کاهش بوده است، زیرا اتحادیه اروپا به دنبال جایگزینی تامین انرژی از روسیه است.
این پیام با واکنش خوانندگان روزنامه فیگارو روبرو شد.
کاربری گفت: همانطور که مادربزرگ من می گفت: اگر معتاد به مواد مخدر هستید، با یک فروشنده مواد مخدر دعوا نمی کنید.
کاربر دیگری با تایید نظر کاربر قبلی، نوشت؛ این جمله باید در ورودی مقر اتحادیه اروپا در بروکسل حک شود.
کاربری با نام مستعارAno85293 می نویسد؛ من علاقمندم در مورد تمامی اقدامات اروپا علیه روسیه بپرسم: آیا آنها بیشتر به روسیه آسیب می رسانند یا خدای ناکرده خود اروپا؟
Логотип Газпрома - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.06.2022
گازپروم تحویل گاز به شل انرژی اروپا لیمیتد و یک شرکت دنمارکی را متوقف کرد
کاربر دیگری در این خصوص نوشت: اروپا به خودش آسیب می رساند! روسیه هزینه های خود را با جهش قیمت گاز جبران می کند.
کاربری نوشت: آنها از باج گیری روسیه با استفاده از گاز می نویسند. در مورد چه چیزی صحبت می کنند؟ تا آنجا که من می دانم، این اروپایی ها هستند که دیگر گاز روسیه را نمی خواهند. واقعاً مزخرف است.
کاربری خاطرنشان کرد: تحریم های اتحادیه اروپا احتمالاً باعث می شود که ضعیف ترین ها از نظر اقتصادی، یعنی فقیرترین ها، در این زمستان آسیب ببینند. اما در عین حال، کاخ الیزه و آپارتمان مادام فون در لاین به طور مرتب گرم می شوند.
یک کاربر دیگر اینچنین نوشت: به نظر شما چه کسی اول از همه تسلیم خواهد شد؟ اروپا بدون انرژی یا روسیه که در طول سال ها صدها میلیارد دلار در صندوق پول خود جمع کرده و به فروش سوخت به هند و چین ادامه می دهد؟
به گفته منابع بلومبرگ، تجهیزات نورد استریم پس از سرویس از کانادا به دلیل تحریم‌های غرب علیه مسکو نمی‌توانند برگردند، ممکن است عرضه به آلمان برای مدتی محدود شود. به گفته منبع آژانس، توربین دوم که نیاز به تعمیر و نگهداری دارد، نمی تواند به خارج از کشور ارسال شود. زیمنس تایید کرده است که به همین دلیل نمی تواند واحد خط لوله گاز بازسازی شده را در کانادا تحویل دهد و گفت که به دنبال راه حلی برای این مشکل است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала