Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال برای رئال؛ مقاومت دوستاره مازاد در برابر جدایی

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
عضو شوید
ماریانو دیاز و خسوس وایخو، برنامۀ برای جدایی از رئال مادرید ندارند و می‌خواهند به کار شان در سانتیاگو برنابئو ادامه دهند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید تا اینجای کار اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را به خدمت گرفته و به نظر نمی‌رسد که خرید بزرگی در پنجره‌ نقل‌وانتقالات داشته باشد.
مدیران این باشگاه در حال حاضر روی فروش بازیکنان مازاد کار می‌کنند و به نظر می‌رسد که حداقل 6 بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، سانتیاگو برنابئو را ترک کنند.
طبق گزارش آ.اس، ستاره‌هایی چون بورخا مایورال، ماریانو دیاز، خسوس وایخو، لوکا یوویچ، کوبو، رینیر، سبایوس و آسنسیو، در تابستان از رئال مادرید جدا شوند.
با این حال از اسپانیا خبر می‌رسد که مایورال و وایخو برنامۀ برای جدایی ندارد و می‌خواهند به حضورشان در رئال مادرید ادامه دهند.
ماریو یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و اگر یوویچ باشگاه را ترک کند، رئال با ماندن وی تا پایان قراردادش مشکل نخواهد داشت.
در طرف دیگر، وایخو قرار دارد که تا 2025 با رئال مادرید متعهد است و می‌خواهد با مدافعانی چون آلابا، ناچو، رودیگر و میلیتائو رقابت کند و به ترکیب اصلی برسد.
این دو بازیکن در حالی به دنبال ماندن در رئال اند که ستاره‌هایی چون یوویچ، آسنسیو و سبایوس پیشنهاد دارند و ممکن در تابستان تیم را ترک کنند.
کوبو و رینیر نیز به دلیل این که جایی برای سهمیه‌های غیر اروپایی در رئال باقی نمانده، جایی در رئال مادرید نخواهند داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала