Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور دوبارۀ نادال در "ویمبلدون" پس از سه سال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل نادال
رافائل نادال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
عضو شوید
رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی، تایید کرد که پس از سه سال غیبت در رقابت‌های ویمبلدون امسال حضور پیدا خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رافائل نادال امروز (جمعه) تایید کرد که قصد دارد برای اولین بار در سه سال گذشته در ویمبلدون بازی کند.
نادال که در اوایل این ماه چهاردهمین عنوان قهرمانی رقابت‌های آزاد فرانسه را به دست آورد، تلاش خواهد کرد تا بیست‌و‌سومین عنوان قهرمانی گرند اسلم را در سال جاری در باشگاه آل اینگلند کسب کند.
این بازیکن 36 ساله مبتلا به سندرم مولر ویس است که باعث درد مزمن در پای او می شود. مرد شماره 4 جهان در رولان گاروس گفت که برای بی حس کردن درد، به طور مکرر به دارو تزریق شده است، اما قرار است با انجام یک مداوای جدید که باعث کاهش درد خواهد شد، در ویمبلدون حضور یابد.
با این حال، نادال امروز در یک کنفرانس خبری در مایورکا، پس از یک هفته تمرین روی چمن، قصد خود را برای شرکت در ویمبلدون تایید کرد.
او به خبرنگاران گفت:" تداوی من در بارسلونا انجام شده و اثرات آن فوری نخواهد بود، اما تغییرات مثبت قابل توجه است. من متوجه شده‌ام که درد مفاصلم کاهش یافته است. قصد من این است که در ویمبلدون بازی کنم و دوشنبه به لندن بروم."
نادال آخرین بار در سال 2019 در ویمبلدون بازی کرد و در نیمه نهایی مقابل راجر فدرر شکست خورد. او دو بار قهرمان انفرادی این رقابت‌ها را از آن خود کرد و در سال های 2008 و 2010 فاتح ویمبلدون شد.
قهرمان رقابت‌های آزاد استرالیا و فرانسه در سال 2022 همچنان نگران آسیب دیدگی پای خود است و افزود که اگرچه قصد دارد وارد این رقابت‌ها شود، اما برای دادن پاسخ قطعی زود است.
او در این مورد گفت:" وضعیت پای من باید روز به روز ارزیابی شود، بنابراین در حال حاضر این اطمینان را ندارم که می‌توانم بازی کنم. فقط می‌دانم که می خواهم در مسابقات شرکت کنم، اما باید مراقب هم باشیم. در روزهای اول احساسات پیچیده‌ای داشتم و روز به روز بهتر می شدم. یک هفته دیگر در لندن تمرین خواهم کرد و امیدوارم بتوانم در ویمبلدون بازی و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала