Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دلایل پرز برای به خدمت نگرفتن "هالند"

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
عضو شوید
فلورنتینو پرز در برنامۀ ال چیرینگیتو در مورد عدم جذب ارلینگ هالند صحبت کرد و اظهار داشت که او به اندازۀ بنزما ظرفیت نداشت و اگر از سوی رئال جذب می‌شد، جایی در ترکیب ثابت نداشت.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند یکی از بازیکنان بود که به نظر می‌رسید در تابستان تیم‌های برای به خدمت گرفتن وی رقابت کنند؛ اما منچسترسیتی خیلی زود اقدام به جذب وی کرد و ستاره نروژی راهی اتحاد شد.
هواداران رئال مادرید که با تمدید قرارداد امباپه با پاریسن‌جرمن شوکه شده‌‎بودند، پس از پیوستن هالند به سیتی بیشتر آشفته شدند و به انتقاد از رئیس باشگاه یعنی فلورنتینو پرز پرداخت و وی را بابت عدم جذب ستاره نروژِی مقصر دانستند.
فلورنتینو پرز اما می‌گوید که عدم جذب ارلینگ هالند منطقی بود و اگر ستاره نروژی به رئال مادرید می‌آمد، در طول فصل روی نیمکت می‌نشست زیرا قابلیت‌های بنزما بیشتر از همه است.
او در این مورد گفت:" ما بنزما را داریم، بنابراین غیرممکن بود که هالند را با کریم داشته باشیم. ما نمی‌توانستیم هالند را برای نشاندن روی نیمکت جذب کنیم. او شگفت انگیز و بازیکن فوق العاده است؛ اما بهتر از بنزما نیست."
پرز در حالی در جذب امباپه و هالند ناکام ماند که خط حمله این تیم مشکلات بزرگی دارد و در غیبت بنزما، این تیم ستاره‌ای ندارد که جای خالی وی را پُر کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала