Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی: نمی‌خواهم چیزی را به زور تحمیل کنم

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لواندوفسکی
لواندوفسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی، در گفت‌وگویی به جدایی از بایرن مونیخ تأکید کرد اما اظهار داشت که چیزی را تحمیل نخواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد روبرت لواندوفسکی، با بایرن مونیخ سال آینده تمام می‌شود و می‌تواند تابستان امسال آلیانز آرنا را ترک کند تا در سال 2023 به عنوان بازیکن آزاد جدا نشود و بایرن او را رایگان از دست ندهد.
با این حال بایرن مونیخ آماده فروش لواندوفسکی نیست و بارسلونا نیز مشکلات مالی بزرگی دارد که جذب ستاره پولندی را دشوار می‌سازد.
لواندوفسکی اما از بایرن می‌خواهد تا شرایط جدایی‌اش را تسهیل کند و مانع این انتقال نشود. او در تازه‌ترین گفت‌وگویی خودش به جدایی مسالمت‌آمیز از بایرن مونیخ تأکید کرد و اظهار داشت که چیزی را تحمیل نخواهد کرد.
او در این مورد به بیلد گفت:" هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم و به همین دلیل از باشگاه خواسته‌ام که راه انتقالم را هموار کند. من فکر می‌کنم که رفتن من بهترین راه‌حل است، چون هم من به چیزی که می‌خواهم می‌رسم هم باشگاه می‌تواند از انتقال من درآمد کسب کند. با این حال قصد ندارم باشگاه را تحت فشار قرار دهم و چنین کاری هم در برنامه‌ام نیست. من دنبال بهترین راه حل ممکن هستم. باید احساسات را کنار گذاشت. من می‌خواهم که در کمال آرامش و خونسردی حرفم را بزنم نه از طریق رسانه‌ها. امیدوارم که هواداران یک روز دلیل این تصمیم مرا درک کنند."
لواندوفسکی در حالی بار دیگر به جدایی تأکید کرده که بایرن مونیخ ساعتی قبل با سادیو مانه به توافق رسید و به نظر می‌رسد جذب ستاره سنگالی به جدایی ستاره پولندی کمک کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала