Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا از اختلافش با مورینیو پرده برداشت

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
عضو شوید
ستاره فرانسوی درمورد رابطه بحث برانگیز خود با ژوزه مورینیو در منچستریونایتد شفاف سازی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، با اعلام باشگاه منچستریونایتد، پل پوگبا هافبک فرانسوی که از یوونتوس خریده شد، از این تیم جدا شد.
این بازیکن 29 ساله در پایان ماه جون برای دومین بار در دوران فوتبالش اولدترافورد را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود که او با قراردادی 4 ساله به باشگاه سابقش یوونتوس بازگشته و انتقال او به این تیم ایتالیایی قطعی شده است.
ستاره فرانسوی در آغاز رابطه خوبی با ژوزه مورینیو داشت و نمایش خوبی هم تحت هدایت آقای خاص ارائه کرد اما رفته رفته این رابطه تیره و تار شد و به مصاحبه این دو علیه یکدیگر انجامید.
ستاره اسبق شیاطین سرخ اما در مستند جدید آمازون پرایم خود درباره لحظه ای که مورینیو با او خشمگین برخورد کرد، گفت:
"از زمانی شروع شد که من مصدوم شدم. گفتم برای درمان مصدومیت به میامی می روم. یک پاپاراتزی از من و زولای [همسر پوگبا] عکس گرفت. ژوزه عکس را برای مینو رایولا فرستاد."
پوگبا در ادامه گفت:
"من اصلا این کار را دوست نداشتم، او گفت پوگبا در تعطیلات به سر می‌برد. به مورینیو گفتم جدی می گویی؟ من مصدوم هستم من روزی سه بار اینجا تمرین می کنم. به نظر شما من کی هستم؟ برای من تازگی داشت که با مربیم مشکل داشتم."
مورینیو پس از دو سال و نیم در سمت سرمربی، با سوالاتی اغلب در مورد رابطه کاری او با پوگبا پرسیده می‌شد. منچستریونایتد از زمان جدایی مورینیو پیشرفت کمی داشته است و اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک نتوانستند افتخارات سابق را به دست آورند.
اریک تن هاگ اکنون در حال آماده شدن برای هدایت یونایتد است اما پوگبا در اختیار او نخواهد بود زیرا این بازیکن 29 ساله در پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد اولدترافورد را ترک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала