Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش بارسا برای تمدید قرارداد با ستاره هالندی+ عکس

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.06.2022
عضو شوید
سران بارسلونا تلاش دارند تا قرارداد ممفیس دپای مهاجم هالند شان را تمدید و این بازیکن را برای چند فصل دیگر حفظ کنند.
به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته، ممفیس دپای با رد پیشنهادات بزرگ به صورت آزاد به بارسلونا پیوست و قرارداد دو ساله با این باشگاه کاتالانی بست. او تا زمان حضور رونالد کومان، نقش زیادی در ترکیب ثابت بارسلونا داشت؛ اما پس از روی کار آمدن ژاوی هرناندز، به نیمکت نشین مبدل شد.
با این حال دپای در بازی‌های آخر فصل توانایی‌های خود را ثابت کرد و نشان داد که می‌‍تواند زیر نظر ژاوی نیز برای بارسلونا مفید باشد. حالا سران بارسلونا به دنبال تمدید قرارداد با این مهاجم اند که قرارداد فعلی‌اش در ماه جون 2023 به پایان می‌رسد.
طرفین مذاکرات را از چند روز پیش آغاز کرده‌اند و مدیران بلوگرانا به دپای تا 2025 پیشنهاد ارائه داده‌اند که دستمزد در این پیشنهاد افزایشی نخواهد داشت. در صورتی که دپای این پیشنهاد را رد کند، بارسلونا وی را در فهرست فروش قرار خواهد و اجازه نمی‌دهد که وی در پایان فصل به صورت آزاد تیم را ترک کند.
دپای با وجود این که از احتمال جذب رافینیا و لواندوفسی آگاه است، تمایل به ادامه حضور در بارسلونا دارد و می‌خواهد در این تیم به اوج موفقیت برسد. هالندی به مدیر برنامه‌هایش گفته است که روند تمدید قرارداد را سرعت ببخشد و تا قبل از آغاز فصل این موضوع را نهایی سازد.
دپای در حال در آستانۀ تمدید قرارداد با بارسلونا قرار گرفته که آرسنال به دنبال به خدمت گرفتن وی است و آرتتا می‌خواهد از این مهاجم هالندی در کنار ژسوس در فصل آینده بهره ببرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала