Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمدن مانه هم "لوا" را بارسایی نمیکند

© REUTERS / POOLBayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski
Bayern Munich oyuncusu Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2022
عضو شوید
به نظر میرسد بارسلونا کار آسانی برای جذب ستاره لهستانی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، نام روبرت لواندوفسکی در این روزها به شدت به بارسا پیوند خورده است.
آنطور که پیداست لوا به غیر از بارسا به گزینه دیگری فکر نمیکند و با وجودی که یک سال دیگر با قهرمان آلمان قرارداد دارد، اما تمامی گزینه ها را برای بارسایی شدن رد کرده است.
روز گذشته لواندوفسکی در گفتگو با بیلد اعلام کرده است که قرار نیست به بایرن مونیخ فشاری وارد کند و میخواهد این موضوع به صورت دوستانه حل و فصل کند. لوا همچنین از طرفداران بایرن خواسته تا او را درک کنند.
با این تفاسیر و در حالی که بارسا با توجه به تحولات اقتصادی اخیر که در باشگاه ایجاد خواهد شد و با اضافه شدن 600 میلیون یورو به حساب باشگاه، وضعیت مناسبی برای جذب لوا پیدا خواهد کرد، اما خبرنگار آلمانی سکای سپورت معتقد است که لواندوفسکی هیچ شانسی برای پیوستن به بارسا ندارد.
فلورین پلتنبورگ، خبرنگار اسکای اسپورتس در این خصوص گفت:
صادقانه بگویم که بایرن لواندوفسکی را از دست نخواهد داد و او ماندنی است. او بازیکن بسیار مهمی برای بایرن است و پیدا کردن بازیکنی که بتواند 40 گل در یک فصل برای این تیم بزند، غیر ممکن است.
وی همچنین گفت:
آمدن مانه به بایرن نیز ربطی به رفتن لواندوفسکی ندارد. مونیخ با وجود فشار بارسلونا، وی را حفظ خواهند کرد. بله؛ مانه به بایرن می آید ولی انتقال او حتی یک درصد هم ارتباطی به قضیه لواندوفسکی ندارد.
خبرنگار اسکای سپورت در حالی این موضوع را مطرح کرده است که دو روز پیش مدیر اقتصادی بارسلونا نیز اعتراف کرد که باشگاه در حال حاضر توان مالی جذب لواندوفسکی را ندارند.
لوا در 374 بازی برای بایرن مونیخ، 344 گل به ثمر رساند، 72 پاس گل داد و 19 جام مختلف را با این تیم کسب کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала