Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کناره‌گیری یکی از اعضای "کادر فنی" تیم ملی فوتبال افغانستان+ عکس

© Photo / AFF / کادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستانکادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان
کادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.06.2022
عضو شوید
در پی ناکامی تیم تیم ملی فوتبال افغانستان در صعود به جام ملت‌های آسیا، کیون فان‌خل هالندی، فیزیوتراپ و نخستین عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان از سمت‌اش کنار رفت.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان، اخیراً از صعود به جام ملت‌های آسیا بازماند و 4 سال تلاش فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان نقش برآب شد.
پس از این ناکامی انتظار می‌رفت تا انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان از سمتش کنار برود اما وی در آخرین مصاحبه‌اش گفت که منتظر تصمیم فدراسیون فوتبال است و تصمیم نهایی را فدراسیون خواهد گرفت.
با این حال، کیون فان‌خل هالندی، فیزیوتراپ و نخستین عضو کادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان، به دلیل عدم راه‌یابی به جام ملت‌های آسیا، از سمت‌اش کنار رفت.
فزیوتراپییست تیم ملی، خبر کناره‌گیری‎‌اش را در حساب کاربری انستاگرامش منتشر کرد و بیان داشت که پس از 5 سال کار با تیم ملی فوتبال افغانستان، از سمتش کنار خواهد رفت.
وی در این مورد نوشت:" همین بود! پس از بیشتر از 5 سال همکاری با همه اعضای تیم. اکنون این سفر به پایان رسیده و زمان خداحافظی فرا رسیده است. این بسیار ناامید کننده است که بعد از تمام تلاشی که همه انجام دادند، ما به جام ملت های آسیا راه نیافتیم.سفر من در مارچ 2017 آغاز شد. نمی‌دانستم چه انتظاری داشته باشم. از همان لحظه شروع کردیم به ساختن یک تیم، ما واقعاً می خواستیم محیطی ایجاد کنیم تا بازیکنان به همان اندازه در زمین و خارج از زمین آماده باشند. ما به همراه یک تیم عالی موفق شدیم زیاد پیشرفت کنیم. این چیزی است که من واقعاً به آن افتخار می‌کنم. من واقعا امیدوارم که کار ما بتواند توسط کادر جدید ادامه یابد! این سفر باعث شد من به عنوان یک شخص رشد کنم. با فرهنگ‌های جدید، افراد جدید، محیط‌های جدید آشنا شوم و این چیزی است که هرگز فراموش نمی کنم.من می‌خواهم از افراد زیادی به خاطر تغییراتی که از آن‌ها گرفتم تشکر کنم. اول از همه از انوش دستگیر. او همیشه به من و وظیفه‌ام اعتقاد داشت. او مربی بسیار فداکاری است و آینده بزرگی در انتظار اوست. این چیزی است که من با اطمینان دارم! من می دانم که شما چقدر برای هر کاری که ما انجام دادیم تلاش کردید. همچنین می‌خواهم از فدراسیون فوتبال برای اعتمادی که داشتند تشکر کنم. و البته تمام اعضای کادرفنی و بازیکنانی که در طول 5 سال گذشته با آنها کار کردم. من واقعاً خوش شانس بودم زیرا به من احترام و اعتماد زیادی قائل بودید. بابت همه چیز تشکر می کنم! حالا وقت خداحافظی است. اما من همیشه در هر بازی از افغانستان حمایت خواهم کرد! کشور و مردم همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من خواهند داشت. تشکر افغانستان."
کیون فان‌خل در سال 2017 به عنوان فیزیوتراپ به جمع کادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان اضافه شده بود و 5 سال در این موقف در کنار انوش دستگیر کار کرد.
تا هنوز فدراسیون فوتبال افغانستان و شخص انوش دستگیری در این مورد واکنشی نداشته اند اما ستاره‌های تیم ملی همچون اسلام امیری، برای ، کیون فان‌خل هالندی آرزوی موفقیت کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала