Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: "دوست دارم به مربیگری ادامه بدهم"+ عکس

© REUTERS / SERGIO PEREZزیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.06.2022
عضو شوید
زین الدین زیدان می‌گوید که دوست دارد حرفه‌ی مربیگری را ادامه بدهد زیرا آرزو دارد و علاقمند است.
به گزارش اسپوتنیک؛ زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید از زمانی‌که از این تیم جدا شده همچنان بدون تیم است. علی‌رغم این‌که او سابقه طولانی در این عرصه نداشت اما استعداد و کیفیت مربیگری او با کسب سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در رئال کاملا قافیه را به سود او کرده است.
حالا پاریسی‌ها و تیم ملی فرانسه گزینه‌های اصلی هدایت او هستند و زیدان اما هنوز هم برای بازگشت به مربیگری بلاتکلیف است.
اسطوره فرانسوی در مصاحبه تازه‌اش با "تله‌فوت" در مورد دوران حرفه‌ای خود (بازیکن) یاد آوری کرده و اما او همچنین در مورد آینده‌اش به عنوان یک مربی صحبت کرد، جایی‌که می‌تواند سبب شود تا تیم‌های خواستار بتوانند برای او وارد میدان رقابت شوند.

زیدان توضیح داد: "آیا هنوز هم می‌توانم به عنوان مربی در مواردی مشارکت کنم؟ بله، خیلی، یا فکر می‌کنم برخی از موارد. می‌خواهم ادامه دهم، زیرا هنوز آرزو دارم، این عشق من است."

زیزو البته در ورد دوران موفقیت‌اش در رئال مادرید نیز گفت: "ما سخت کار کردیم، بازیکنان باورنکردنی داشتیم و تیمی که من را دنبال می‌کرد. من مسئول خیلی چیزها بودم، اما تیم بزرگی پشت سرم بود. به تنهایی ممکن نبود. من باید خودم را با افرادی احاطه کنم که با آنها احساس راحتی می‌کنم. اگر نه، نمی‌توانم کار کنم."

در این گفتگو همچنین به موضوعاتی مانند جام جهانی 1998 و فینال جام جهانی 2006 اشاره شد، جایی که او دوباره در مورد ضربه‌ی سرش مقابل ماتراتزی صحبت کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала