Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تن‌هاگ، "دیونگ" و "اریکسن" را با هم می‌خواهد

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تن هاخ
تن هاخ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2022
عضو شوید
سرمربی جدید من‌یونایتد به دنبال ایجاد خط میانی قدرتمند است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فابریتزیو رومانو، کریستین اریکسن هافبک دنمارکی برنتفورد بزودی تصمیمش را در رابطه با مقصد بعدی‌ خود خواهد گرفت.
د‌ر حالی که برنتفورد کماکان در حال تلاش برای حفظ اریکسن است، منچستر یونایتد علاقه خود را برای جذب او نشان داده است.
گفته می‌شود که تاتنهام فعلاً اولویتی برای برگشتاندن اریکسن ندارد و این تیم به جذب مدافع میانی و راست و مهاجم بیشتر ارزش قائل می‌شود.
در همین حال، رومانو مدعی شده است که منچستر یونایتد 100 درصد روی فرنکی دیونگ متمرکز شده است زیرا تن هاگ به هر قیمتی این بازیکن را می خواهد.
طبق ادعای مارک وروای، فرنکی دی یونگ و کریستین اریکسن در صدر لیست اهداف تن هاگ قرار دارند و اولویت‌های وی به شمار می‌روند. او اهمیت این دو بازیکن برای اجرای سبک بازی مدنظر خود را به سران باشگاه اطلاع داده است.
این در حالی است که مارسل فن در کران خبرنگار د تلگراف هالند گزارش داده که اریک تن هاگ به وضوح به سران باشگاه اعلام کرده است که خواهان خرید همزمان دی یونگ و اریکسن است و در صورت شکست در جذب هر دوی این بازیکنان، سبک و هویت بازی تیمی یونایتد به مشکل خواهد خورد.
اولویت تن هاگ جذب این دو بازیکن است و با توجه به سبک بازی آجاکس و بارسلونا، برای اجرای سبکی هجومی و خاص از فوتبال نیازمند جذب دی یونگ هستید.
طی ابتدای سال جاری اریکسن پس از سکته قلبی خود به میادین بازگشت و تن هاگ به چشم خود شاهد سطح آمادگی جسمانی او بود و عملکرد‌های خوب وی برای برنتفورد کاملا اریک را متقاعد به جذب این بازیکن کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала