سوئیس: پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا غیرممکن است

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги Украины и Европейского Союза
Флаги Украины и Европейского Союза - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2022
عضو شوید
یک رسانه سوئیسی در گزارشی می‌گوید: پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا در حال حاضر یک کار غیر ممکن برای این اتحادیه است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی سوئیسی "SRF"، چارلز لیبهر نویسنده سناریو برای کانال تلویزیونی سوئیسی معتقد است که پیوستن اوکراین به اتحادیه اروپا کاری غیرممکن است.
به عقیده وی، ورود اوکراین به این بلوک وضعیت مالی را به شدت تغییر خواهد داد. برخی از کشورهای عضو نگران قطع سوبسیدهای کشاورزی هستند که از بودجه اتحادیه اروپا به آنها اختصاص داده می شود.
پرتغال علناً در مورد پیامدهای منفی اقتصادی ورود اوکراین به اتحادیه صحبت می کند. در عین حال، هلند توجه خود را به سطح بالای فساد در اوکراین در سال های اخیر جلب می کند که این کشور را واجد شرایط عضویت در اتحادیه اروپا نمی کند.
عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا در حال حاضر غیر واقعی است. اما چگونه می توانیم از نشستن اوکراین در حیاط اتحادیه اروپا جلوگیری کنیم، کاری که 20 سال است کشورهای بالکان غربی انجام می دهند؟"
نتایج نظرسنجی برخط روزنامه پرشمارگان "لو فیگارو" حکایت از این دارد که بیش از نیمی از مردم فرانسه که از ابتدای امسال ریاست دوره‌ای بر شورای اتحادیه اروپا دارند، مخالف طرح پیوستن اوکراین به این اتحادیه هستند؛ طرحی که به نظر می‌رسد رهبران اروپایی برخلاف نظر شهروندانشان گام برمی‌دارند.
روزنامه فرانسوی گزارش داد، تاکنون 44 هزار 128 نفر در این نظرسنجی شرکت کردند و 54.83 درصد به این سوال که "آیا میخواهید که اوکراین به اتحادیه اروپا بپیوندد؟" پاسخ منفی دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала