Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سکوت فدراسیون فوتبال شکست؛ بر اساس قانون در مورد "انوش دستگیر" تصمیم‌گیری می‌شود

© Photoفدراسیون فوتبال و انوش دستگیر
فدراسیون فوتبال  و انوش دستگیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2022
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان در مورد ناکامی های اخیر و سرنوشت سرمربی این تیم وضاحت داده است.
به گزارش اسپوتنیک، در پی ناکامی‌های اخیر تیم ملی فوتبال افغانستان و به ویژه عدم صعود به رقابت های جام ملت های آسیا، عملکرد سرمربی و کادر فنی با انتقاد تندی از سوی کارشناسان و برخی اهالی فوتبال مواجه شد.
در پی این انتقادها، فدراسیون فوتبال افغانستان در خبرنامۀ در مورد ادامۀ حضور انوش دستگیر روی نیمکت این تیم واکنش نشان داد.
در بخشی از این خبرنامۀ آمده است که عدم صعود ملی پوشان افغانستان به جام ملت های آسیا، باعث رنجش، ناراحی و نارضایتی مردم کشور و حامیان فوتبال شده است.
توضیحات ادارۀ فوتبال افغانستان:
"فدراسیون فوتبال افغانستان و کدر فنی تیم ملی فوتبال کشور در طی 4 سال گذشته با پیش گیری مسیر و هدفی مشخص که همانا صعود به جام ملت های آسیا بود، از هیچ تلاش و اقدامی در این راستا دریغ نکردند.
در کنار بحث های فنی که قطعا جز مهمی از فوتبال در شرایط این چنینی است، عدم رسیدن تیم ملی به جام ملت های آسیا دلایل مختلفی دارد که نمیتوان با انتشار یک بیاینه آن را توجیه کرد.
با در نظرداشت مسائل و چالش های فنی، ازین نباید گذشت که در طی دسته کم 2 و نیم سال گذشته، بخصوص یک سال گذشته و تحولات سیاسی اخیر و با توجه به اینکه تیم ملی فوتبال افغانستان مدت 4 سال میشود بدون اسپانسر و حمایت مالی از جانب دولت و سکتورهای خصوصی در مسابقات تدارکاتی و رسمی حاضر میشود و بسیاری از مسایل دیگر که رهبری فوتبال افغانستان بیشتر از مردم و رسانه ها آن را نزدیک لمس میکند، یکی ازعوامل مهم نتایج به دست آمده تیم ملی بوده است.
ما با احترام به احساسات پاک و علاقه قلبی تک تک شما هواداران عزیز به تیم ملی فوتبال افغانستان، اعلام میداریم با وجود تلاش های همه جانبه کدر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان و با درنظر داشت ظرفیت بالایی که در تیم ملی وجود داشت، از نتیجه به دست آمده در رقابت های راه یابی جام ملت های آسیا به هیچ وجه راضی نیستیم و ازینکه این نتایج و عملکرد، باعث ناراحتی و رنجش مردم و هواداران عزیزمان شده است، سخت متاثریم. "
فدراسیون در ادامه این خبرنامه اطمینان می‌دهد که در آیندۀ نزدیک شاهد تغییرات بنیادی با پذیرش شکست و شروع قدرت مند دوباره، از اکنون دست به کار شده تا فرصت بزرگ از دست رفته را، جبران کند.
ادارۀ فوتبال افغانستان در پایان با اشاره به ادامۀ حضو انوش دستیگر به عنوان سرمربی این تیم نوشت:
"در خصوص ادامه کار با "انوش دستگیر" سرمربی تیم ملی فوتبال کشور، رهبری فدراسیون فوتبال افغانستان پس از بررسی و تفحص اوضاع و با توجه به قوانین، بزودی تصمیم نهایی اش را در این خصوص اعلام خواهد کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала