Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیندۀ تیره‌وتار فرانسوی پرحاشیه در بارسلونا

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.06.2022
عضو شوید
بسیاری پیش بینی می‌کردند که وینگر بارسلونا با جدایی از این تیم راهی لندن شود، اما حالا همه چیز در هاله‌ای از ابهام است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «مارکا» آینده عثمان دمبله در بارسلونا همچنان مبهم است و کسی نمی‌داند که مقصد این بازیکن فرانسوی در سال آینده چه تیمی خواهد بود.
تعدادی از باشگاه‌های اروپایی به جذب او علاقه‌مند هستند و این در حالی است که خود دمبله خواهان ادامه همکاری با کاتالان‌هاست.
هفته گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک هوادار از دمبله پرسید که آیا در بارسلونا می‌ماند یا خیر؟ دمبله در پاسخ به این سوال گفت: علاقه چلسی به من یک شایعه است و پیشنهادی از سمت این باشگاه لندنی ندارم.
به نقل از رسانه‌های معتبر در سراسر دنیا، باشگاه چلسی یکی از جدی‌ترین مشتریان عثمان دمبله بوده است. پیش از صحبت‌های دمبله، بسیاری پیش بینی می‌کردند که این بازیکن در نهایت با جدایی از بارسلونا راهی جمع آبی‌های لندن شود، اما حالا همه چیز در هاله‌ای از ابهام است.
بارسلونا پس از ملاقات آلمانی با موسی سیسوکو، مدیربرنامه دمبله، پیشنهاد برای وی را افزایش نداده و این بازیکن همچنان منتظر است تا پیشنهاد بهتری از سوی آبی‌اناری‌ها دریافت کند.
محتمل است که لاپورتا مایل به پرداخت هزینه زیادی برای دمبله نباشد و خود این بازیکن است که در نهایت باید تصمیم بگیرد برای پول بیشتر بارسلونا را ترک کند یا در این تیم بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала