Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الخلیفی: پیشنهاد هنگفت رئال را رد کردم زیرا می‌دانستم "امباپه" می‌ماند

© REUTERS / ARND WIEGMANNناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020.
ناصر الخلیفی  مالک پاری سن ژرمن   Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
ناصر الخلیفی در گفت‌‍وگویی با مارکا اظهار داشته که سوپر لیگ مرده و از قبل می‌دانسته که امباپه ماندنی است و به همین دلیل پیشنهاد هنگفت رئال را رد کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً باشگاه پاریسن‌جرمن شاهد تغییرات زیادی بوده که می‌تواند به تمدید امباپه، کنار رفتن لئوناردو از پُست مدیریت ورزشی و انتصاب لوئیس کامپوس به جای او اشاره کرد. این باشگاه در حال جست‌وجوی یک مربی جدید است تا جانشین مائوریسیو پوچتینو شود و پروژه جدید این باشگاه استارت بخورد.
زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، جدی‌ترین گزینۀ این باشگاه است و کریستف گالتیه نیز پلان B پاریسی‌ها مسحوب می‌شود.
با این حال ناصر الخلیفی در گفت‌وگو با مارکا، تماس با زیدان را رد کرده و در مورد پروژه جدید باشگاه به صورت مفصل صحبت کرده‌است.
رئیس پاری سن ژرمن به تمام موضوعات داغ در پارک دو پرنس پرداخت. در مورد سرمربی، الخلیفی هنوز جدایی مائوریسیو پوچتینو را تایید نکرده و احتمال حضور زین الدین زیدان را رد کرده است.
او به مارکا گفت:" فقط می‌خواهم روشن کنم که زیدان را به‌عنوان بازیکن دوست داشتم و او را به‌عنوان مربی نیز دوست دارم، اما هرگز مستقیم یا غیرمستقیم با او صحبت نکرده‌ایم."
رئیس پی‌اس‌جی در مورد ادعای پرز که گفته بود امباپه ده روز قبل از تمدید تصمیمش را عوض کرده و بخاطر پول در این تیم مانده است، واکنش نشان داد و گفت:" من تابستان گذشته پیشنهاد 180 میلیون یورویی رئال مادرید رد کردم زیرا می دانستم کیلیان می‌خواهد در پاریسن‌جرمن بماند. من او را به خوبی می‌شناسم، می‌دانم او و خانواده‌اش چه می‌خواهند و آن‌ها تحت تاثیر پول نیستند. او اینجا را بخاطری که شهرش است و باشگاه و کشورش را دوست دارد و به پروژه ورزشی ما باور دارد، انتخاب کرده است. او فقط به بازی و بردن فکر می کند."
الخلیفی به شکایت‌های رئیس لالیگا در مورد فیرپلی مالی نیز صحبت کرد و گفت:" کاری را که انجام می‌دهیم، انجام می‌دهیم زیرا می دانیم که می‌توانیم. این سبک ما نیست که در مورد لیگ‌ها، باشگاه‌ها یا فدراسیون‌های دیگر صحبت کنیم. ما درس نمی‌دهیم و به کسی اجازه نمی‌دهیم که به ما درس بدهد. هر سال همین‌طور است."
الخلیفیهمچنین تاکید کرده است "سوپرلیگ مرده است" و باید روی فوتبال و پیشرفت و بهبود آن کار کرد و از طرح‌هایی که به فوتبال آسیب می‌زند باید دست کشید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала