Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب نقل‌وانتقالات؛ یوونتوس رونالدو و نیمار را به هم می‌رساند؟

© REUTERS / Ruben SprichЦеремония награжденияя конкурса "Золотой мяч" ФИФА 2015 года в Цюрихе
Церемония награжденияя конкурса Золотой мяч ФИФА 2015 года в Цюрихе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
برخی از رسانه‌های ایتالیایی از احتمال حضور 2 ستاره نامدار فوتبال جهان در تیم یوونتوس خبر می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس هم شبیه دیگر باشگاه های فوتبال اروپا تلاش دارد تا در چند بخش تیمش را تقویت کند که خط حمله یکی از آنهاست.
سایت "کالچو مرکاتو" که بیشتر به نقل و انتقالات در فوتبال ایتالیا می‌پردازد، در تازه‌ترین مورد، خبرهایی شوکه‌کننده از احتمال حضور "کریستیانو رونالدو" و "نیمار جونیور" در یوونتوس پرده برداشته است.
در روزهای اخیر تصاویری از ماسیمیلیانو آلگری و لوئیس کامپوس مدیر فنی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده است.
علرغم اینکه باشگاه فرانسوی هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده، ابتدا این تصور به وجود آمد که آلگری گزینه سرمربیگری پاریسی‌هاست. ولی کالچو مرکاتو مدعی شده که کامپوس در این دیدار، نیمار را به یوونتوس پیشنهاد داده است.
با این وجود، ماجرای انتقال قرضی نیمار به یوونتوس مطرح است، این در حالی است که گفته می‌شود یکی از شروط کیلیان امباپه برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌جرمن، کنار گذاشتن این مهاجم برزیلی از این تیم بوده است.
در سال 2017 نیمار 30 ساله در انتقالی 222 میلیون یورویی بارسلونا به مقصد پاری‌سن‌جرمن ترک کرد و به پای‌سن‌جرمن پیوست. او تاکنون در 144 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 105 گل‌زده و 76 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. نیمار تا سال 2025 با پی‌اس‌جی قرارداد دارد.
از طرف دیگر، این نشریه ایتالیایی خبر داده که مدیر برنامه‌های رونالدو هم به یوونتوس خبر داده که این بازیکن آماده بازگشت به یووه است.
رونالدو پارسال از یوونتوس به منچستریونایتد رفت و یک فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارد. این بازیکن می‌خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند اما شیاطین سرخ سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب نکرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала