Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اینتر در آستانۀ تمدید تا 2024+ عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینترمیلان Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч "Бавария" - "Интернационале"
اینترمیلان   Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч Бавария - Интернационале - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
باشگاه اینترمیلان و سیمئونه اینزاگی به تمدید قرارداد بسیار نزدیک شده‌اند و بزودی قرارداد جدیدی که 2024 اعتبار خواهد داشت، امضأ خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو کونته با وجود این که اینترمیلان را در فصل 2020-2021، به قهرمانی سری‌آ رساند و به سلطه یوونتوس پایان داد، به دلیل مشکلات با مدیران باشگاه از سمت خودش استعفا داد و از هدایت نرازوری‌ها کنار رفت.
سران اینترمیلان تابستان گذشته سیمئونه اینزاگی را که سرمربی لاتزیو بود، جانشین کونته ساختند و امیدوار بودند وی از عنوان قهرمانی در سری‌آ دفاع کند.
اینزاگی که فصل خوبی را سپری کرد و موفق به فتح سوپرکاپ ایتالیا و جام حذفی شد، نتوانست از عنوان قهرمانی تیمش دفاع کند و اسکودتو را به حریف همشهری یعنی آث میلان واگذار کرد.
با این وجود مدیران باشگاه از عملکرد وی راضی اند و قصد دارند تا با وی برای یک فصل دیگر تمدید کنند.
طبق گزارش فابریزیو رومانو، قرارداد فعلی اینزاگی که تا ماه جون 2023 اعتبار دارد، برای یک فصل دیگر یعنی تا ماه جون سال 2024 تمدید خواهد شد و دستمزد وی نیز افزایش خواهد یافت.
اینتر در حالی به تمدید با اینزاگی نزدیک شده که وی فصل گذشته برای اولین بار پس از 11 سال جام قهرمانی کوپا ایتالیا را برای این تیم به ارمغان آورد و در رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز درخشش خوبی داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала