Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وینسیوس دلیل تمدید قراردادش با رئال مادرید را توضیح می‌دهد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر وینیسیوس جونیور Футбол. Лига чемпионов. Матч "Реал Мадрид" - ЦСКА
وینیسیوس جونیور      Футбол. Лига чемпионов. Матч Реал Мадрид - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
مهاجم برازیلی رئال مادرید تاکید کرد که به حضور خود در این تیم ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور، ستاره برازیلی در حال حاضر تعطیلات خود را در کشورش سپری می کند اما به آینده خود نیز فکر می کند و دلیل تعهدش به رئال مادرید را توضیح داده است.
مهاجم رئال مادرید مورد توجه پاری‌سن‌جرمن قرار گرفته است اما او تاکید کرد که رئال را ترک نخواهد کرد. ستاره برازیلی کهکشانی‌های گفت:
"من از حضور در رئال مادرید بسیار خوشحال هستم. به حضورم در بزرگ‌ترین باشگاه جهان ادامه خواهم داد و قصد جدایی ندارم. میدوارم که در پایان دوران حرفه ایم، داستان های زیادی برای تعریف کردن داشته باشم."
قرار است که رئال مادرید به‌زودی قرارداد این بازیکن برزیلی را تمدید کند و دستمزد او را از 3 میلیون یورو در سال به 10 میلیون یورو افزایش دهد.
این بازیکن برزیلی زوج خطرناکی را با کریم بنزما تشکیل داد و گل قهرمانی رئال را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. وینیسیوس تا سال 2023 با رئال مادرید قرارداد دارد.
رئال مادرید می خواهد وینیسیوس را تمدید کند و یک بند آزادسازی 1 میلیارد یورویی درج کند. بند آزادسازی او در اصل از 350 میلیون یورو بود. دستمزد وینیسیوس به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و به بیش از دو برابر می‌شود.
وینیسیوس جونیور در فصل گذشته تحت هدایت کارلو آنچلوتی به ستاره رئال مادرید تبدیل شد و کمک بزرگی در مسیر کسب 3 جام بود؛ یکی از آنها لیگ قهرمانانی بود که با تک گل خود وینگر برزیلی در فینال به دست آمد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала