Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی در آستانۀ توافق با جانشین پوچتینو+عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن بعد از آن که از زین الدین زیدان جواب رد شنید، به زودی نام کریستوف گالتیه را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اکیپ فرانسه در شماره امروز خود مدعی شد که سران باشگاه پاری سن ژرمن با کریستوف گالتیه سرمربی نیس به توافق نهایی رسیده‌اند و این مربی جایگزین پوچتینو در نیمکت پی‌اس‌جی خواهد شد.
پی اس جی برای استخدام این مربی ده میلیون یورو به باشگاه نیس می پردازد تا قراردادش را فسخ کند. پی اس جی از روز 14 سرطان به تمرینات برمی گردد و تا قبل از آن نام گالتیه به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام خواهد شد.
گالتیه 55 ساله در فصلی که گذشت هدایت نیس را برعهده داشت و با این تیم نتایج بسیار خوبی کسب کرد. او سابقه حضور در تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان بازیکن را دارد.
بدین ترتیب گالتیه به سومین مربی فرانسوی پی اس جی در دوران مدیریت قطری ها تبدیل می شود. نفر اول آنتوان کومبواره بین سالهای 2011 تا 2012 بود و نفر دوم لورن بلان بین سالهای 2013 تا 2016.
در واقع پاری‌سن‌جرمن در پنج سال اخیر از مربیان غیرفرانسوی استفاده کرده است و گالتیه قرار است که بالاخره طلسم شکنی کند.
پیش از این رسانه‌های فرانسوی از زین الدین زیدان به عنوان جایگزین پوچتینو یاد کردند اما در نهایت دو طرف به توافق نرسیدند و به نظر می‌رسد که زیدان خود را برای جایگزینی دیدیه دشان آماده می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала