Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی یونایتد در مورد آینده ستاره فرانسوی مشخص شد

© REUTERS / Hannah McKay Футбольный матч между командами "Челси" и "Манчестер Юнайтед" на стадионе "Стэмфрод Бридж" в Лондоне
Футбольный матч между командами Челси и Манчестер Юнайтед на стадионе Стэмфрод Бридж в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
منچستریونایتد قصد دارد تا آنتونی مارسیال را حفظ کند زیرا اریک تن هاگ روی این بازیکن فرانسوی حساب ‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، آنتونی مارسیال، در سال 2015 و زمانی که 19 سال سن داشت، به عنوان یک استعداد ویژه از موناکو با 36 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست اما نتوانست انتظارات را در اولدترافورد برآورده کند.
او زمستان گذشته به دلیل نیمکت نشینی، به صورت قرضی راهی سویا شد و این تیم اسپانیایی تصمیم گرفت تا قرارداد وی را دائمی نکند و ستاره فرانسوی به تیم اصلی خودش باز گردد.
به نظر می‌رسد که یونایتد این بازیکن را به فروش برساند اما پیشنهادات برای وی بسیار اندک است و هیچ تیمی تمایل به خرید وی به قیمت بالا ندارد. با توجه به همین موضوع، یونایتد قصد دارد تا مارسیال را حفظ کند و وی زیر نظر اریک تن هاگ به اوج باز گردد.
طبق گزارش منچسترایونینگ، تیم‌های نیوکاسل، تاتنهام و یوونتوس تمایل به جذب مارسیال دارند اما دستمزد وی را که 240 هزار پوند در هفته است، نخواهند پرداخت.
از سویی هم باشگاه قصد دارد تا به وی یک فرصت دیگر بدهد تا توانایی‌های خودش را ثابت کند و زیر نظر تن هاگ دوباره شگوفا شود.
مارسیال تا 2024 با منچستریونایتد قرارداد دارد و هنوز دو سال دیگر از قراردادش با شیاطین سرخ باقی مانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала