Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره دنمارکی پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر اریکسن
اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
بازیکن فصل گذشته تیم برنتفورد پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرده است.
به گزاش اسپوتنیک، کریستین اریکسن دانمارکی، در ماه جون سال گذشته و در رقابت‌های یورو 2020، دچار ایست قلبی شد و برای مدتی از فوتبال دور بود.
او قرارداد خودش را به دلیل مشکلات قبلی با اینترمیلان فسخ کرد و پس از صحت‌یاب شدن، به تیم برنتفورد در لیگ برتر انگلیس پیوست.
در روزهای اخیر، نشریه انگلیسی اتلتیک مدعی شده بود که یونایتد به این بازیکن پیشنهاد داده و تن هاگ می‌خواهد تا با این بازیکن خلاق خط میانی تیمش را تقویت کند.
اکنون نشریه معروف گاردین ادعا می کند کریستین اریکسن فرصت پیوند با منچستریونایتد را رد کرده است زیرا می خواهد در لندن بماند.
منچستریونایتد که هنوز نتوانسته بازیکنی در پنجره نقل و انتقالات جذب کند، به اریکسن پیشنهاد قابل توجهی داد ولی این بازیکن نیز درخواست آنها را نپذیرفت.
قرارداد بازیساز دانمارکی پس از حضور در برنتفورد در حال حاضر به پایان رسیده است اما زنبورها آماده انجام یک معامله دیگر هستند در حالی که گفته می شود تاتنهام نیز به جذب این بازیکن علاقه‌مند است.
اریکسن سی ساله که در نیم فصل به برنتفورد پیوسته بود، در پایان ماه میلادی جاری آاد خواهد شد و در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала