Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود بزرگ جوکوویچ و نادال از غیبت رقبای روس؛ تا فینال به هم نمی‌خورند+ عکس

© REUTERS / GUGLIELMO MANGIAPANEنواک جوکوویچ و رافائل نادال Tennis - ATP Masters 1000 - Italian Open - Foro Italico, Rome, Italy - May 16, 2021 Spain's Rafael Nadal shakes hands with Serbia's Novak Djokovic after winning the final
نواک جوکوویچ و رافائل نادال   Tennis - ATP Masters 1000 - Italian Open - Foro Italico, Rome, Italy - May 16, 2021 Spain's Rafael Nadal shakes hands with Serbia's Novak Djokovic after winning the final - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
به دلیل غیبت دانیل مدودف و الکساندر زورف، جدول رده بندی ویمبلدون دست خوشی تغییراتی شد و جوکوویچ و نادال به ترتیب در جدول رده‌بندی در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک، به دلیل غیبت دانیل مدودف و الکساندر زورف، نواک جوکوویچ و رافائل نادال در دو طرف قرعه کشی رقابت‌های ویمبلدون قرار خواهند گرفت و تا فینال این رقابت‌ها به هم نخواهند خورد.
دانیل مدودف و الکساندر زورف مردان شماره 1 و 2 رده بندی تنیس جهان، از حضور در این رقابت‌ها محروم اند و غیبت دو تنیسور روس به سود جوکوویچ صرب و نادال اسپانیایی تمام خواهد شد.
دو بازیکن در رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه این شانس را نداشتند و در نیمه نهایی به هم خوردند که نادال موفق شد جوکوویچ را شکست داده و عنوان قهرمانی را بالای سرببرد.
قرعه‌کشی رقابت‌های ویمبلدون، روز جمعه این هفته برگزار خواهد شد و بازی‌ها نیز از دوشنبه هفته آینده در اینگلند کلاب آغاز خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала