Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرود اضطراری هواپیمای شخصی نیمار

© AP Photo / Leo CorreaBrazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him
Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
هواپیمای شخصی ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن مجبور به فرود اضطراری شد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه انگلیسی سان خبرداده که جت شخصی نیمار، ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن در حالی که از باربادوس به برزیل می‌رفته مجبور به فرود اضطراری در شمال شرقی خاک این کشور شده است.
تاکنون قطعی نیست که آیا نیمار هم در این پرواز بوده یا نه. این رویداد اما ساعاتی پس از انتشار یک عکس از سوی ستاره برازیلی به همراه خواهرش در کنار هواپیمای شخصی بازیکن پاری‌سن‌‌جرمن رخ داد.
پس از آن عکس نیز نیمار تصویری دیگر در صفحه شخصی خود در صفحات اجتماعی منتشر کرد که او را در هواپیمای خود بر فراز شهر میامی آمریکا نشان می‌داد.
تاکنون مشخص نیست که آیا این بازیکن 30 ساله در هنگام این اتفاق در هواپیما بوده است یا خیر اما گفته می‌شود که او سالم است.
این بازیکن بلافاصله پس از پایان اردوی تیم ملی راهی آمریکا شده بود و حالا به برزیل برگشته تا مدتی را به همراه خانواده‌اش سپری کند و پس از آن بار دیگر به پاریس برگردد تا در تمرینات پیش فصل پاری سن ژرمن حاضر شود.
هواپیمای شخصی نیمار از نوع "امبرائر لگسی 450" است که ستاره تیم ملی برزیلی آن را به قیمت 10.8 میلیون پوند خرید. این هواپیما 10 نفر ظرفیت دارد و با یک بار سوختگیری قابلیت پیمایش مسافتی 2 هزار و 900 مایلی را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала