Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفکسی فصل آینده نیز در آلیانز آرنا توپ خواهد زد

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
رییس اسبق باشگاه بایرن مونیخ در تاره ترین مصاحبه خود اعلام کرده است که لواندوفسکی در بایرن خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن قصد دارد باشگاه را ترک کند، اما در حالی که یک سال از قراردادش باقی مانده، بارسا باید پیشنهادی ارائه دهد که قهرمان بوندسلیگا را متقاعد کند که از ادامه همکاری با او صرف نظر کند.
طبق گزارش اسپورت، بارسا در حال آماده سازی پیشنهادی به ارزش 40 میلیون یورو اولیه برای این بازیکن 33 ساله است و 10 میلیون یورو اضافی نیز به عنوان پاداش پرداخت می شود.
این در حالیست که سران باشگاه آلمانی بر حفظ این ستاره کلیدی تیم شان تاکید می‌کنند. در تازه‌ترین مورد هم، اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ رسماً اعلام کرد که مدیران این باشگاه اجازه خروج به روبرت لواندوفسکی نخواهند داد و این ستاره 33 ساله لهستانی، فصل آینده نیز در آلیانز آرنا توپ خواهد زد.
این مقم پیشین باشگاه بایرن مونیخ در گفتگویی در این باره اظهار داشت:
"من به همه مدیران بایرن توصیه می‌کنم که روبرت را برای یک فصل دیگر به هرقیمتی حفظ کنند. بعد از آن خواهیم دید که او دلش می‌خواهد از بایرن برود یا نه."
هوینس در ادامه گفت:
"تیم جدید خیلی سخت در حال تلاش است. اگر چیزهایی که در جلسه هفته پیش گفتند را بتوانند اجرا کنند، تیم بسیار جذابی در فصل آینده با لواندوفسکی خواهیم داشت."
رییس اسبق باشگاه بایرن در پایان اظهار داشت:
"اوضاع برای لواندوفسکی و مدیر برنامه‌هایش (پینی زهاوی) طبق خواسته‌شان پیش نرفت و برای همین ناراحت هستند. من مطمئنم که خورشید دوباره برروی بایرن مونیخ و لواندوفسکی خواهد تابید. همیشه اینطوری بوده."
با وجود اینکه بارسلونا قصد دارد پیشنهاد خودش را برای جذب روبرت لواندوفسکی بهبود بخشد و بایرن را تحت فشار قرار دهد، اما باشگاه آلمانی همچنان عزم راسخی دارد تا مهاجم لهستانیش را حفظ کند. نتیجه این کشمکش نقل و انتقالاتی مشخص نیست.
"
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала