Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانه به مونیخ رسید+عکس

© REUTERS / Carl RecineПолузащитник "Ливерпуля" Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле
Полузащитник Ливерпуля Садио Мане и защитник «Атлетико Мадрид» Киран Триппьер в матче 1/8 финала в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
ستاره سنگالی و گلزن لیورپول برای گذراندن آزمایش‌های پزشکی وارد شهر مونیخ شده است.
به گزارش اسپوتنیک، فابریتزیو رومانو، تمامی اسناد و مدارک مربوط به انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ توسط این باشگاه و لیورپول به امضا و تایید نهایی رسیده است.
این بازیکن از فصل بعد پیراهن باواریایی ها را به تن خواهد کرد؛ قرارداد جدید مانه 3 ساله و مبلغ ثابت این انتقال 32 میلیون یورو به اضافه پاداش ها است که تا 40 میلیون یورو نیز می تواند افزایش پیدا کند.
طبق گزارش‌ها، مانه برای پشت سر گذاشتن آزمایش‌های پزشکی و مراسم معارفه اش به مونیخ رسیده و تصویری از او در این شهر منتشر شده است.
بدین ترتیب این مهاجم سنگالی تصمیم به انتقال به بایرن مونیخ گرفت و به پیشنهاد این تیم آلمانی پاسخ مثبت داد. همچنین منابع مختلفی مدعی شدند به نظر می رسد بایرن مونیخ موفق به جذب سادیو مانه با مبلغی در حدود 35 میلیون پوند شده است.
سادیو مانه 30 ساله که از سال 2016 کارش را در تیم لیورپول آغاز کرد، در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر انگلیس، در 34 بازی برای تیمش 16 گل و 4 پاس گل به نام خودش ثبت کرد.
او سومین خرید فصل بایرن مونیخ پس از نصیر مزراوی و رایان گراونبرخ لقب خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала