Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژانگ چراغ سبز نشان داد؛ لوکاکو در آستانۀ بازگشت به اینتر

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، جلسه طولانی سران دو باشگاه بر سر انتقال لوکاکو موفق بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو" در فصل 2021-2020 با پیراهن اینترمیلان عملکرد درخشانی داشت و قهرمانی سری آ ایتالیا را هم به دست آورد.
در پایان فصل گذشته این بازیکن با قراردادی نجومی به چلسی رفت اما هیچگاه نتوانست آن نمایش خوب گذشته را تکرار کند. لوکاکو در این مدت علاقه خود به اینتر را پنهان نکرد و حتی در مصاحبه‌ای جنجالی از تمایلش به بازگشت هم حرف زد.
پیش از این، روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی خبر داده بود که روز دو شنبه سران باشگاه‌های اینتر و چلسی جلسۀ ویدیویی ویدیویی داشته اند و در مورد آینده این بازیکن و شرایط انتقال او صحبت کنند.
اکنون و در تازه‌ترین مورد، نشریه ایتالیایی "گاتزتا دل واسپورت" در گزارشی مدعی شده که که جلسۀ سه ساعته موفق بوده و در نهایت دو طرف به توافق نهایی برای انجام این انتقال دست پیدا کرده‌اند.
طبق این گزارش، استیون ژانگ، مالک باشگاه اینتر، سرانجام شرایط تاد بولی مالک جدید چلسی مورد قبول او قرار گرفته و قرار این باشگاه اینتر هشت میلیون یورو به عنوان هزینه اولیه انتقال این بازیکن پرداخت کرده و بند پاداش 2.5 میلیون یورویی نیز برای او در نظر بگیرد.
از سوی هم، فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ اینتر نسبت به تکمیل فرایتد انتقال لوکاکوی 29 ساله به جمع شاگردان سیمونه اینزاگی تا پایان هفته جاری خوشبین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала