کشته شدن دو طالب در حمله‌ی چریکی نیروهای "جبهه مقاومت" در کابل

© AFP 2023 / Manjunath KiranA general view of Kabul city beneath Koh-e Asmai, popularly called the TV Mountain
A general view of Kabul city beneath Koh-e Asmai, popularly called the TV Mountain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
گزارش ها از کشته شدن دو طالب در حمله‌ی چریکی نیروهای "جبهه مقاومت" در کابل خبر می‌دهند. طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته و "جبهه مقاومت" نیز هنوز رسما از آدرس سخن‌گویش مسئولیت نگرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، منابع معتبر می‌گویند که در یک حمله‌ی چریکی نیروهای "جبهه مقاومت" به رهبری احمد مسعود در شهر کابل، دست‌کم دو نیروی طالبان کشته و دو نیروی دیگر این گروه زخمی شده‌اند.
به گفته منابع، این حمله شام روز دوشنبه (30 جوزا) در مربوطات کارته نو شهر کابل انجام شده است.
منابع می‌گویند که این حمله پس از آن صورت گرفته است که صبح روز دوشنبه نیروهای طالبان خانه‌ی ساکنان بخش‌هایی از کارته نو را که "پنجشیری" بودند، تلاشی و تعدادی را بازداشت و زندانی کردند.
با این حال، در نوار تصویری که در اختیار رسانه ها قرار گرفته، دیده می‌شود که یک موتر رنجر حامل نیروهای طالبان در تاریکی شب هدف تیراندازی قرار می‌گیرد.
فردی که این نوار را تصویربرداری کرده، تاریخ امروز را ذکر می‌کند و می‌گوید که از نیروهای چریکی "جبهه مقاومت" به رهبری احمد مسعود هستند.
با این حال، یک منبع دیگر می‌گوید که پس از این حمله، هشت میل سلاح نیروهای طالبان به‌دست نیروهای "جبهه مقاومت" افتاده است.
طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته و "جبهه مقاومت" نیز هنوز رسما از آدرس سخن‌گویش مسئولیت نگرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала