سناتور آمریکایی: زندگی ساکنان آمریکا سخت‌تر از گذشته شده است

© AP Photo / Ted S. Warren سناتور آمریکایی: زندگی شهروندان آمریکا سخت‌تر از گذشته شده است
 سناتور آمریکایی: زندگی شهروندان آمریکا سخت‌تر از گذشته شده است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.06.2022
عضو شوید
سناتور آمریکایی در مورد زندگی سخت ساکنان ایالات متحده صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، چاک گراسلی، سناتور آمریکایی از ایالات آیووا، از اعضای حزب جمهوری خواه، گفت که مردم ایالات متحده به دلیل تورم بی سابقه، "از هر زمان دیگری سخت تر زندگی می کنند".
این سناتور جمهوری خواه به ویژه به افزایش قیمت مواد غذایی و سوخت در کشور و همچنین هزینه بالای آب و برق و اجاره توجه خود را متمرکز کرده است.
این سناتورجمهوری خواه گفت که تعداد بیشتری از ساکنان این ایالت مجبور هستند از "پس اندازهای سخت به دست آمده" خود برای پرداخت صورت حساب ها استفاده کنند.
وی تصریح کرد که بازنشستگان به ویژه با کمبود بودجه مواجه هستند. خانواده های طبقه متوسط، مشاغل کوچک و کشاورزان نیز با مشکلاتی مواجه بودند.
به گفته گراسلی، وضعیت فعلی را می توان با اصلاح قانون مالیات فدرال تحت تأثیر قرار داد.
این سناتور افزود که از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خواسته است تا به جنگ خود با انرژی آمریکا پایان دهد.
یادآوری می‌کنیم که در پایان ماه می، تورم سالانه در ایالات متحده به 8.6 درصد افزایش یافت و به بالاترین میزان از قرن گذشته رسید و رکورد دسامبر 1981 را شکست.
پیش از این جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، افزایش قیمت ها در این کشور را با "افزایش قیمت پوتین" توضیح داده بود.
او با اظهار نظر در مورد داده های ماه می درباره رکورد تورم در کشور برای بیش از 40 سال، گفت: "ما هرگز چیزی مانند "مالیات پوتین" بر مواد غذایی و بنزین را به یکباره ندیده ایم.
تورم بالا، فشارهای مالی شدیدی را برای اکثر خانوارهای آمریکایی ایجاد و آنها را مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر روزمره برای کالاهایی مانند غذا، بنزین و اجاره کرده است. این تورم به خصوص بر آمریکایی‌های کم‌درآمد فشار می آورد که درآمدهای آنها به شدت از نوسانات قیمتی تاثیر می گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала