Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال به دنبال جانشین بنزما اما بدون هزینه؛ یوویچ قربانی می‌شود؟

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
عضو شوید
رئال مادرید تصمیم گرفته برای خرید جایگزین کریم بنزما هزینه نکند بلکه برعکس به دنبال یک مسیر داخلی است.
به گزارش اسپوتنیک؛ لوکایوویچ صربستانی در رئال مادرید موفق نشد که انتظارها را برآورده سازد و از این رو با قرارداد قرضی به فیورنتینا خواهد رفت.
در همین تابستان باید او مکانش تغییر کند و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی؛ رئالی‌ها سه سال پس از جذب او در بدل 60 میلیون یورو از اینتراخت فرانکفورت، او را بار دیگر در تابستان قرض می‌دهند. در حالی‌که نیمی از دستمزد او را رئال خواهد داد اما تردیدی در مورد ادغام گزینه‌ی خرید دایمی در قرارداد این مهاجم که تا سال 2025 به مادرید پیوسته؛ وجود دارد.
مهاجم سابق فرانکفورت هرگز نتوانست جایی در تیم مادرید پیدا کند. او در یک فصل ناامید کننده دیگر با تنها 19 بازی و تنها یک گل زده در تمام رقابت‌ها باقی می‌ماند ولی جایی در برنامه‌های کارلو آنچلوتی خیلی کم دارد، موردی که در دوران حضور زین الدین زیدان نیز بر او تحمیل شده بود، بنابراین این بازیکن به مدت شش ماه بین جنوری تا جولای 2021 قرض داده شد.
رئال قصد ندارد رقیبی برای بنزما به خدمت بگیرد اما وضعیت یوویچ از آن زمان تغییر چندانی نکرده است. جدایی این بازیکن غافلگیر کننده نیست اما از نظر عددی بخش هجومی رئال را تضعیف خواهد کرد. به گزارش آس، برنامه رئال این است که برای تقویت در خط حمله پشت سر کریم بنزما هزینه نشود که انکارناپذیر است.
با جدایی گرت بیل، چیزی که از یوویچ و ماریانو دیاز انتظار می‌رفت، راه حل‌ها چندان زیاد نیست. این می‌تواند فرصتی برای بورخا مایورال باشد، بازیکنی که در باشگاه بزرگ شده و در ابتدای فصل از آ اس رم بازخواهد گشت و سپس برای بخش دوم فصل به ختافه خواهد رفت. او چند سالی است که منتظر فُرصت خود بوده و نسبت به زین الدین زیدان که زمان بازی در تابستان 2020 را به او پیشنهاد نداده بود، تلخی خاصی را حفظ کرده بود. طبق گزارش آس، قرار است برای از سرگیری این بازی با کارلو آنچلوتی گفتگو شود.
فلورنتینو پرز رییس باشگاه مادرید در مصاحبه با برنامه ال چیرینگیتو، صحبت‌هایی را برای ادامه نقل و انتقالات رئال رقم زده بود.

وی گفت: "اکنون با جوانانی که در اختیار داریم و چند تقویتی علاقه بیشتری به تشکیل تیم جدید داریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала