Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شراکت ستاره‌های بسکتبال و تنیس در کمپنی تولیدات سینمایی+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر نائومی اوساکا
نائومی اوساکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
عضو شوید
نائومی اوزاکا تنیسور مطرح جاپانی با شرکت اسپرینگ هیل که متعلق به لبرون جیمز ستاره مشهور بسکتبال است، شریک خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، نائومی اوزاکا، تنیسور مطرح جاپان، روز سه شنبه راه اندازی شرکت رسانه‌ای جدید خود را اعلام کرد. این شرکت Hana Kuma نامیده می‌شود، که در زبان جاپانی"گل خرس" معنا می‌دهد و با شرکت اسپرینگ هیل که متعلق به لبرون جیمز است، در عرصۀ تولید فیلم‌های مستند و سریال همگاری خواهد کرد.
اوزاکا در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفت: "آنچه که مرا هیجان زده می‌کند این است که بتوانم به مردم الهام ببخشم و داستان های جدیدی را تعریف کنم، به خصوص داستان‌هایی که دوست داشتم در کودکی ببینم. راستش همیشه دوست داشتم کسی مثل خودم را ببینم."
به گزارش هالیوود ریپورتر، اولین پروژه هانا کوما، مستندی است درباره پتسی مینک، نماینده سابق کنگره هاوایی، که اولین زن رنگین پوستی بود که به کنگره انتخاب شد.
جیمز که در سال 2020 به ماوریک کارتر یکی از بنیانگذاران اسپرینگ هیل از اوزاکا برای ستایش کرد و گفته بود که این همکاری به او کمک می‌کند تا کارهای بزرگ‌تری انجام دهند.
هانا کوما جدیدترین سرمایه‌گذاری تجاری برای اوزاکا است که فوربس او را به عنوان پردرآمدترین ورزشکار زن تاریخ در سال 2020 معرفی کرد. ماه گذشته، او راه‌اندازی آژانس مدیریت ورزشکاران جدید خود را در کنار نماینده قدیمی خود، استوارت دوگوید، اعلام کرد.
این آژانس به نام Evolve، اوایل این هفته با ستاره تنیس نیک کیرگیوس به عنوان اولین مشتری خود قرارداد امضا کرد.
اوزاکا در ماه های اخیر در زمین بازی چندان خوب عمل نکرده است. او در حال حاضر در رده 42 جهان قرار دارد و از زمان شکست در دور اول مسابقات آزاد فرانسه بازی نکرده است. او به دلیل مصدومیت زانو از مسابقات ویمبلدون که هفته آینده آغاز می شود، کنار رفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала