Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانه در باواریا: "بایرن مونیخ تصمیم درستی بود که گرفتم"+ عکس/ویدیو

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
عضو شوید
سادیو مانه ستاره سنگالی که به بایرن مونیخ پیوست، خیلی زود در یک مصاحبه‌ حضور یافت.
به گزارش اسپوتنیک؛ سادیو مانه با انتقالی به ارزش 35.1 میلیون پوند از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست.
او که 2016 با 34 میلیون از سوتهمپتون وارد آنفیلد شد؛ در فینال امسال لیگ قهرمانان و در شب شکست لیورپول برابر رئال مادرید، آخرین بازی خود را انجام داد.
مانه قبل از آن بازی در پاریس اشاره کرد که آینده‌ی او ممکن است دور از آنفیلد باشد و کمتر از 24 ساعت پس از ویصل پایان بازی؛ قصدش برای جدایی را تأیید کرد.

مانه اما در اولین مصاحبه‌ی خود با بایرن گفت: "زمانی که ایجنتم برای اولین بار در مورد علاقه بایرن به من گفت، بلافاصله هیجان زده شدم. فوراً خودم را اینجا دیدم... این یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان است و تیم همیشه برای هر عنوانی می‌جنگد. بنابراین برای من، آمدن به اینجا ایده بسیار خوبی و تصمیم درستی بود."

مانه اضافه کرد: "ایجنتم به من گفت که از باشگاه‌های دیگر پرس‌وجو شده‌ام. این بخشی از تجارت است. اما زمانی که بایرن طرح خود را به من ارائه کرد، من این احساس را داشتم. من خودم را بیشتر از هر کس دیگری در برنامه بایرن دیدم."

مانه در طول شش سال حضورش در مرسی ساید، شش جام بزرگ را به دست آورد و تمام افتخارات باشگاهی را کسب نمود و در مجموع 120 گل در 269 بازی برای سرخ‌ها به ثمر رساند.
در این فصل، مانه 23 گل در 51 بازی در تمام رقابت‌ها رقم زد که در آن جام ملت‌های آفریقا را نیز با کشورش به دست آورد. اولین جام او در سال 2019 با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه لیگ برتر یک فصل بعد به دست آمد.
او امسال با قهرمانی در جام اتحادیه و جام حذفی جام‌های انگلیسی خود را تکمیل کرد، در حالی‌که او همچنین بخشی از تیمی بود که قهرمان سوپرجام یوفا 2019 و جام باشگاه‌های جهان 2019 شد.
لیورپول در ابتدا تمایلی به فروش مانه نداشت که نقش مهمی در تحول لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ داشته است ولی با این حال، سرخ ها خیلی زود اقدام به خرید کردند و با 85 میلیون پوند داروین نونز را به عنوان جایگزین او به خدمت گرفتند.
اما در حالی‌که یک سال از قرارداد فعلی مانه در بندر لیورپول مانده بود، موقعیت مشابهی که با محمد صلاح وجود داشت؛ سرخ‌ها احتمالاً فهمیدند که این آخرین شانس آنها برای دریافت مبلغ قابل توجهی برای این بازیکن سنگالی‌ست.
لیورپول با رد دو پیشنهاد از جمله پاداش‌های غیرواقعی، سرانجام با مبلغ 27.4 میلیون پوند با 5.1 میلیون پوند اضافی بر اساس حضور و 2.6 میلیون پوند بر اساس دستاوردهای فردی و تیمی موافقت کرد.
سادیو مانه - سنگال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
ورزش
رسمی؛ سادیو مانه به بایرن مونیخ پیوست+ ویدیو
مانه در روز نشست خبری قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا گفته بود که قرار است پس از بازی مقابل مادرید "پاسخ بسیار خوبی" در مورد آینده‌اش بدهد اما در مورد آن صحبت نکرد زیرا تمرکزش روی پاریس بود.
با این حال، مانه در ساعات اولیه صبح یکشنبه پس از شکست سرخ‌ها تصمیم‌اش را اعلام داشت که حتی سبب تعجب سران باشگاه گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала