وزارت خارجه روسیه: مسکو آماده ارائه کمک های لازم به افغانستان است

© Sputnik / Foreign Ministry of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه روسیه: مسکو آماده ارائه کمک های لازم به افغانستان است.
وزارت خارجه روسیه: مسکو آماده ارائه کمک های لازم به افغانستان است. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که "در صورت درخواست کابل، مسکو آماده است تا کمک های لازم را به مردم دوست افغانستان ارائه کند."
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در پی وقوع زلزله در افغانستان اعلام کرد، مسکو آماده است در صورت درخواست کابل، کمک های لازم را به این کشور ارائه کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: "در صورت درخواست کابل، مسکو آماده است تا کمک های لازم را به مردم دوست افغانستان ارائه کند."

وی افزود: "ما در ارتباط با این بلای طبیعی با مردم افغانستان و همچنین با خانواده ها و نزدیکان قربانیان این حادثه صمیمانه ابراز همدردی می کنیم و برای مجروحان آرزوی بهبودی داریم."
زلزله‌ای شدید حوالی ساعت 1:30 بامداد، اول سرطان بخش‌هایی از افغانستان و پاکستان را تکان داد. گفته می‌شود که ولایت خوست در جنوب شرقی افغانستان، مرکز این زلزله بوده است. قدرت این زلزله را مرکز زمین شناسی آمریکا 6.1 درجه گزارش داده است.
مولوی شرف‌الدین مسلم، معین وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث حکومت سرپرست طالبان شمار تلفات زلزله‌ی شب گذشته در ولایت‌های پکتیکا و خوست را 920 کشته و 610 زخمی اعلام کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала