Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کنایه‌ی الخلیفی به رییس لالیگا: "تباس کیست؟ این شخص را نمی‌شناسم"+ عکس

© REUTERS / ARND WIEGMANNناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020.
ناصر الخلیفی  مالک پاری سن ژرمن   Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.06.2022
عضو شوید
ناصر الخلیفی رییس پاریسن‌جرمن در مصاحبه‌ای با روزنامه مارکا در مورد خاویر تباس رییس لالیگا صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ روز سه‌شنبه ناصر الخلیفی رییس باشگاه پاریسن‌جرمن با روزنامه‌ی مارکا مصاحبه کرد و در آن با خاویر تباس رییس سازمان لالیگا تسویه حساب نمود. پاسخی مملو از کنایه و طعنه، زمانی که مرد اسپانیایی مراحل قانونی را برای لغو تمدید کیلیان امباپه در پاریس آغاز کرد.

در این مصاحبه او در مورد تباس گفت: "تباس کیست؟ من این شخص را نمی‌شناسم. سبک ما دخالت در امور باشگاه‌ها، لیگ‌ها یا فدراسیون‌های دیگر نیست، این کار ما نیست. اما من نمی‌پذیرم که دیگران به ما درس بدهند."

در مورد تمدید کیلیان امباپه و ماندن او با توافق پولی هنگفت؛ رییس پی‌اس‌جی گفت: "برای من مهم نیست که او چه می‌گوید، حقیقت این است که ما سال‌ها در مورد آن صحبت می‌کنیم. ما یک پروژه فوتبالی برای ساختن داریم و ادامه خواهیم داد. ما نگران همه چیزی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود نیستیم زیرا ما نمی‌توانیم وقت خود را با هر چیزی که منتشر می‌شود تلف کنیم. هر سال هر تابستان، همین اتفاق می‌افتد و اینجا بازی جوانمردانه است و این‌که ما به دیگران احترام نمی‌گذاریم. ما می‌دانیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، می‌توانیم چه امضا کنیم، ما بهتر از او می‌دانیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و هیچ کس مجبور نیست به ما بگوید چه کاری باید انجام دهیم. شما مجبور نیستید به ما بگویید چه کاری می‌توانیم انجام دهیم یا نمی‌توانیم انجام دهیم. اگر انجام می‌دهیم، به این دلیل است که می‌توانیم."

در همین حال خوان برانکو وکیل فرانسوی که مسئول دفاع از منافع لالیگا مقابل پاریسن‌جرمن است، اخیراً از وزیر ورزش خواسته تا قرارداد جدید کیلیان امباپه را لغو کند. در سال 2021 نیز استاد برانکو تلاش کرد تا قرارداد لیونل مسی را که آزاد از بارسا آمده بود لغو کند.

ناصر الخلیفی در باره آن اظهار داشت: "به پرونده مسی نگاه کنید. به هر حال این اتفاق افتاد، آنها گفتند از نظر مالی غیرممکن است و ما با مسی پول درآوردیم. او هیچ ایده‌ای ندارد و باید روی قهرمانی خود تمرکز کند. چون قهرمانی او [لالیگا] کمی مرده است."

از جمله تکرارهای معمول فوتبال اسپانیا و خاویر تباس بسیار پرکار، انتقاد از حمایت قطر از پاریسن‌جرمن است. ناصر الخلیفی حریف‌اش را هدف قرار داد و می‌گوید که اسپانیایی‌ها کمی حافظه کوتاهی دارند و برخی از باشگاه‌های آن سوی پیرنه همچنان از افزایش قدرت بهره می‌بردند.

الخلیفی گفت: "در اسپانیا، دولت از برخی باشگاه‌ها و بیشتر از ما حمایت می‌کند. یک استادیوم باشکوه در وسط شهر بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ... ما هزینه ورزشگاه، مرکز تمرین را می‌پردازیم و آنها بیشتر از این منصفانه نیست. ما برای ورزشگاه، برای مرکز تمرین، برای همه چیز پول می‌دهیم..."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала